Tako imenovana Ribja brv, ki so jo na tem mestu med Hribarjevim in Cankarjevim nabrežjem postavili leta 1991, je bila sprva izdelana iz ostankov nosilcev, ki so jih uporabili pri obnovi Tromostovja. To je bila le začasna rešitev oziroma, kot so pojasnili na ljubljanski mestni občini, gre za primer ad hoc arhitekture na urbanistično pomembni mikrolokaciji – na osi med parlamentom in mestno hišo, ki so jo v 20. stoletju teoretično osmislili arhitekti Fabiani, Plečnik in Ravnikar.

Deset let kasneje, potem ko je tudi Zavod za gradbeništvo Slovenije ocenil, da ta premostitev čez Ljubljanico ni več primerna za uporabo, so bili na ljubljanski mestni občini prisiljeni brv na hitro popraviti in statično ojačati njeno konstrukcijo. To je bila znova le začasna rešitev, končno podobo pa bo ta brv pridobila šele letos. Po prvem prekinjenem natečaju jeseni leta 2011 se je drugi natečaj leto kasneje uspešno zaključil z izbiro nove podobe Ribje brvi, ki si jo je zamislila ekipa arhitekta Petra Gabrijelčiča. Za na prvi pogled razmeroma preprosto brv so izbrali jeklo in steklo, tako da naj bi most zaradi svoje nevpadljivosti namesto nase spoštljivo opozarjal na dominantno Plečnikovo arhitekturo.

Nova brv, ki bo še naprej povezovala bregova med Tromostovjem in Čevljarskim mostom, bo ohranila širino in obris obstoječe premostitve. Arhitekt Gabrijelčič je po zmagi na natečaju povedal, da čeprav je na prvi pogled enostavna, vsebuje očem skrito zapleteno konstrukcijsko rešitev in če bo ta tudi kakovostno izvedena, se bo brv prilegala kot elegantna obleka. Ali se bo to uresničilo, bomo načeloma videli že čez slabo polovico leta. V občinski službi za razvojne projekte in naložbe so namreč pojasnili, da bodo razpis za izbor izvajalca gradbenih del objavili predvidoma v teh dneh, rok za izvedbo del pa je štiri mesece. Sicer bi po prvotnih načrtih dela lahko že tekla, a je pridobivanje soglasij za gradnjo na vodnem zemljišču trajalo dlje, kot so predvidevali.

Ribja brv bo že enajsti most z novo podobo v času županovanja Zorana Jankovića, oziroma če odštejemo prenove, bo to pravzaprav sedma občinska naložba v novo povezavo bregov Ljubljanice – poleg mostu čez Gruberjev kanal na Špici, Mesarskega mostu, Hradeckega mostu, Materinskega mostu, Fabianijevega mostu in brvi čez Gruberjev prekop kot podaljšek Streliške ulice. Ob zamenjavi Ribje brvi pa je v rebalansu proračuna za leto 2014 predvidenih še nekaj obnov: brvi čez Ljubljanico v Mostah, ki kot podaljšek Pugljeve ulice desni breg povezuje z Zaloško cesto, brvi čez Gruberjev kanal, ki v podaljšku Povšetove ulice vodi do Štepanjskega nabrežja in mostu čez Savo v Črnučah. Končno bodo tudi premaknili brv pri Materinskem mostu, tako da bo podaljšala Potočnikovo ulico in povezala Lipičevo ulico s Poljanskim nasipom.