Zaradi množice koles, ki so jih tako zaposleni v ljubljanskem kliničnem centru kot tudi obiskovalci in bolniki vsak dan parkirali na glavni ploščadi kliničnega centra in so ovirala promet po tamkajšnji intervencijski poti ter hkrati oteževala dostop do glavne stavbe predvsem bolnikom na invalidskih vozičkih, so se v kliničnem centru odločili, da kolesarjem namenijo dodaten prostor za parkiranje, medtem ko je v prihodnje načrtovana še ureditev nastreška za kolesa pred glavno zgradbo.

Pri vhodu v glavno stavbo iz Korytkove ulice so tako tistim, ki se odločijo do kliničnega centra prikolesariti, od začetka julija na voljo dodatna stojala, kjer je lahko hkrati parkiranih približno sto koles. Prav tako je obiskovalcem klinike na voljo še kolesarnica na glavnem parkirišču pred kliničnim centrom, kjer je prostora za več kot sedemdeset koles. »Glede na sedanje število koles so navedene zmogljivosti parkiranja zadovoljive,« so prepričani v kliničnem centru, kjer upajo, da se bodo kolesarji hitro privadili na nova stojala. »Želimo si, da bi kolesarji sprejeli mišljenje, da ni nujno, da parkirajo neposredno pred vhodom v stavbo, sploh če s tem motijo dostop. Kolesarji se namreč radi pripeljejo do vhoda ali pa še dlje in jim je povsem odveč parkirati na nekoliko oddaljenem parkirišču, kot je povsem v navadi pri avtomobilih.«

V kliničnem centru še zagotavljajo, da je parkiranje koles za obiskovalce dobro urejeno tudi na klinikah v neposredni bližini glavne stavbe centra, kot tudi za zaposlene v kliničnem centru, ki sta jim namenjeni kolesarnici na prometnem terminalu in v novi porodnišnici. »Za glavno zgradbo imamo namen narediti še eno ograjeno parkirišče za zaposlene, ki bo nadomestilo parkiranje na prometnem terminalu, ko bodo tega začeli prenavljati,« še napovedujejo v centru, kjer ocenjujejo da je tudi prostora za zaposlene, ki se na delo pripeljejo s kolesom, sicer dovolj, saj sta kolesarnici običajno le polovično zasedeni. žir