Eike König je približno 50 udeležencem jutranjega predavanja povedal, da se ljudje ne učimo, če nekajkrat pri tem ne uspemo oziroma nismo poraženi. Predstavil je dela, ki jih je njegov dizajn studijo Hort opravil za vrsto priznanih svetovnih znamk in športnikov. Med drugim za Nike in košarkarja Lebrona Jamesa. Poudaril je, da je pri oblikovanju raznolikost ključ do rasti. Približno enournem predavanju, ki se je sicer začelo z manjšo zamudo, je sledila živahna debata med udeleženci.

Živa Jalovec, ki na CMLJ skrbi za za komunikacijo in dobro počutje ekipe in udeležencev, je za Dnevnik.si povedala, da so brezplačne vstopnice za prvi dogodek pošle v manj kot uri, čakalna lista pa je bila skoraj tako dolga kot seznam udeležencev. »Za naslednjič že razmišljamo o možnostih za večjo dvorano. Kot kaže je kreativcev v Ljubljani, pa tudi širše, veliko,« je ocenila in dodala, da so to oblikovalci, grafični oblikovalci, režiserji, koloristi, animatorji, producenti in drugi. »Deveta ura sicer ni najzgodnejša, a za kreativce, ki velikokrat najbolje in najraje ustvarjajo ravno v mirnih nočnih urah, bo kar izziv,« je pridala.

Kot je razložila, so CMLJ dogodki namenjeni sproščenemu povezovanju in spoznavanju zanimivih ljudi, inspiraciji za delo in ustvarjanje ter prebujanju kreativnega potenciala in povezovanja lokalne in mednarodne scene kreativnih industrij. Geslo CMLJ pa je »Not a morning person.« ali »Nisem jutranji tip človeka.«

Prihodnje gostujoče predavatelje bodo tudi naprej zbirali s konsenzom. »Na mizi so in bodo predlogi in potem se pogovarjamo, koga bi res želeli spoznati in slišati. Goste nam bodo v prihodnosti pomagali izbirati tudi udeleženci. Nekaj velikih imen iz sveta grafičnega oblikovanja in dizajna bomo še gostili, imeli pa bomo tudi govorce iz Slovenije iz različnih področij,« je še razložila Živa Jalovec.

V kreativna jutra v prestolnici se bomo poslej zbujali enkrat mesečno, vsak drugi petek v mesecu ob 9. uri.