Natalija Žlebak, Mladinska knjiga Čopova:

Že zdaj lahko rečemo, da je obiskovalcev naše knjigarne občutno manj. O dejanskem izpadu prometa bomo lahko več povedali septembra, ko se bodo dela na ulici končala. Poletni meseci so poleg decembra prodajno gledano najuspešnejši. Letošnje poletje žal ne bo takšno, saj ocenjujemo, da je obisk kupcev zaradi del na ulici doslej manjši že za več kot 50 odstotkov, najbolj se to pozna pri turistih in naključnih obiskovalcih. Z dostavo v tem času ni bilo posebnih težav. Se je pa zgodilo, da smo morali iz Wolfove ulice ročno prenesti blago do naše knjigarne. Zaradi najrazličnejših ovir na ulici je bila knjigarna deloma zaprta tri dni.

Valon Maqaj, Aga Kebabči

Število strank je v času obnove občutno upadlo. Ne le zaradi tega, ker smo težje dostopni in ker je zaradi strojev zelo hrupno, za deset dni smo morali lokal tudi zapreti, čeprav nam je bilo s strani občine rečeno, da to ne bo potrebno. Ulica je res ves čas vsaj delno prehodna, vendar je zaradi zapor, ki so vsakič drugje, otežena tudi dostava hrane. Včasih moramo po hrano do hotela Slon, še večkrat pa do hotela Union in jo potem z vozičkom pripeljati do lokala.

Sabina Bošnjak, Bonboniera Kraš

Ker v času prenove na Čopovo ulico ne zavijejo niti turisti, od katerih si v poletnih mesecih običajno obetamo največ prometa, niti domačini, se upad prometa zelo pozna. Število kupcev v centru mesta sicer pada že nekaj let, saj se predvsem Ljubljančani po nakupih raje odpravijo v nakupovalna središča, kjer imajo možnost parkiranja v neposredni bližini trgovin. Prodajalno smo morali v času prenove sicer zapreti le za tri ure, glede dostave pa smo se z delavci uskladili in dostavo naročili takrat, ko je bil dostop do vrat prodajalne najlažji. Oddahnili si bomo, ko bodo dela končana, in upamo, da bo prenovljena Čopova ulica ponovno privabila čim več mimoidočih.