Franja Vanič, upokojenka:

Zame je to eksperimentiranje! Znova nekaj delajo na hitro; upam samo, da ne bodo posadili palm in katerih dragih dreves. V središču živim že petdeset let, pa nič nisem vedela o teh načrtih. Odlično bi sicer bilo, če bi ta del od Šubičeve zaživel, a dvomim o tem, saj ljudi privlači voda. Ob koncu tedna se ob Ljubljanici gnete mladih, Slovenska je pa mrtva. Še dobro, da nam je ostala vsaj dvojka, če že dvajsetice ni več na Krekovem trgu. Za nas starejše je odhod na tržnico zelo pomemben dogodek, a do Ilirske ulice je kar daleč, sploh če veliko nakupiš.

Aja Sredanović, študentka:

Vsak dan se s kolesom vozim iz Šiške na Rudnik, tako da bom vesela, ko bo ta pot hitrejša in manj živčna kot zdaj, ko vozim slalom med pešci. Sicer pa smo se kolesarji znašli tudi do zdaj, ko nismo mogli mimo hotela Slon s kolesom, vemo, katere poti so najlagodnejše, in tudi če bi zaprtje Slovenske ceste danes odpovedali, mi ne bi bilo hudega.

Bogo Šest, upokojenec:

To je slab ukrep, saj bodo onemogočili normalen promet po Ljubljani, tudi mestni promet temu ni dorasel. Kartica urbana pomeni monopol! Zakaj ne omogočijo plačevanja z denarjem? Močno tudi dvomim, da bo to zaprtje prispevalo k večji mobilnosti. Dvesto metrov, lepo prosim?! To se na okolju ne bo prav nič poznalo. Zelo sem se strinjal z zaprtjem Prešernovega trga, to pa je čista demagogija, samo da nekdo služi. Zakaj se raje ne lotijo urejanja tudi zunaj središča?

Klemen Jurjec, pomočnik vzgojiteljice:

Videl sem nekaj slik in načrtovana podoba mi je zelo všeč. Uporabljam izključno kolo in mestni avtobus, tako da mi je ta ukrep všeč tudi iz osebnih razlogov. Ljudje bodo seveda godrnjali, a se bodo tudi hitro prilagodili; verjamem pa, da bo avtomobilistom težje kot meni. Prav je, da občina tudi v krizi investira, saj morajo podjetja delati, ponuditi zaposlitev ljudem in plačevati davke.