Kot so povedali v Mednarodnem grafičnem likovnem centru, se dovršeni projekti Juhásza - Alvarade navdihujejo tako pri zgodovini kot pri zdajšnjih dogodkih. »Njegovi ambiciozni podvigi vsebujejo zvok, pripoved, prispevke sodelovanja in zlasti izkušnje na kraju samem (site-specific art). Nedavna instalacija na prostem zajema tudi tolkalo; naročeno delo za podeželski prostor vključuje ročno izdelane lesene ksilofone, skulpturne ograjne stebričke na mostu, na katere so lahko obiskovalci, ki so prihajali na most in odhajali z njega, tudi zaigrali«.

Po sorodni zamisli pa je umetnik »komponiral melodijo v štirih stavkih« tudi za 118 plakatov, ki obrobljajo Jakopičevo sprehajališče v parku Tivoli. Podobe, ki obdajajo klopce, se zrcalijo ali rimajo ter tako učinkujejo kot zbor. Pri delu s Karen Albors, katere starši so slušno prizadeti, je Juhász - Alvarado ustvaril vizualno sekvenco, ki se razgrinja pred gledalci med sprehajanjem po promenadi v to ali ono smer. Umetnikova sestra, pisateljica in prevajalka (iz španščine v angleščino) Emeshe Juhász - Mininberg je prispevala besedila, povezana z vsako od podob, ki združena oblikujejo pesem. Nanašajo se na podobe, vendar tudi tkejo kadenco, ki na poti spremlja gledalce. Slovenska različica in oblikovanje, delo Mine Fine, pomenita še eno partnerstvo, ki poudarja kontrapunkt jezikov ter obenem postavlja v ospredje prevod, naključje in izmenjavo. nr