Naročnik te oglaševalske akcije je bila Gospodarska zbornica Slovenije, njen izvajalec pa Studio marketing Delo. Ta studio se je najprej lotil iskanja simbola, ki naj bi predstavljal atribute, kot so prijazno, čisto, domače, naravno, pristno, sodobno in tako naprej, ni pa smel vsebovati državnih in političnih elementov. Ponujali so se zlasti simboli iz narodne motivike, kot so žitni klas, sončnica, nagelj, lipov list, lipovo drevo in podobni. Izbrali so lipov list, ki ga je oblikoval Zdravko Papič, celoten logotip Slovenije z rumeno barvo pa sta na osnovi Papičevih ilustracij pri Studiu marketing izdelala Egon in Jani Bavčar. »Nova podoba« Slovenije je bila prvič javno predstavljena maja 1984.

»Naš sodelavec, prijatelj, profesor ilustracije, ki je bil neizmerno predan delu s študenti, izredni profesor Zdravko Papič je kljub neomajni volji do življenja danes ponoči borbo izgubil,« pa so 9. julija zapisali na spletni strani Akademije za likovno umetnost. V svojem 60. letu preminuli Papič je bil profesor za oblikovanje na likovni akademiji, njegov oblikovalski dosežek pa seveda ni samo tisti lipov list: oblikoval je tudi celostno podobo revije Mladina in knjigo Deset dni vojne za Slovenijo, fotomonografijo Toneta Stojka in naslovnico knjige Blaža Ogorevca Tropska melanholija. Za dosežke na področju oblikovanja vizualnih informacij je leta 1996 prejel tudi nagrado Prešernovega sklada. zv