Pozorna mednarodna glasbena kritika je zaznala prizadetost, odločnost in jezo, ki veje iz tega albuma. Jama ko seveda je namenjen trgu »world music«, tudi to, da so ga lani ugledne lestvice »praznega žanrskega predala« postavljale na prvo mesto, priča o tem. Toda to v ničemer ne zmanjšuje njegove vitalnosti, gosto stkane godbe in izjemnega petja sodelujočih na njem. Kouyate je spremenil zasedbo; v razmerah, kjer so odklapljali elektriko, je emocionalno igral na električni ngoni, ki rezko tke vzorce padajoče melodije ob spremljavi malega, živahnega ansambla. Pozna se, da je album v Montrealu tonsko obdelal rockerski producent Howard Bilerman; zvok arhaičnih glasbil je rezek, je odrezavi, natančni stakato, ki je nekako bližji zahodnemu glasbenemu ušesu. Tudi dodajanje bolj zvenečih mednarodnih imen, ki igrajo na nekaj komadih, je ustaljena praksa v tem glasbenem miljeju, ravno tako vključevanje nekaterih popularnih oblik, na primer afrokubanskega melosa. Toda Kouyate je z novo zasedbo, v kateri igra tudi njegov sin, tako prepričljiv, dovršen, radoživ, da preglasi te elemente albuma, ki skušajo godbo narediti širše privlačno. Sama zase je izjemna, topla in odločna, ritmično krasno zapletena in gosta. Ni toliko drugačna od prvih dveh albumov, ki sta mojstra ngonija postavila na mednarodni zemljevid. Je malo bogatejša, neposrednejša. Je krasna popotnica pred koncertom Kouyateja s skupino Ngoni Ba v Ljubljani v torek. Ngoni že dolgo ni zvenel tako samostojno in samosvoje.