Avtorica besedila in režiserka Neda R. Bric se v svojih stvaritvah redno obrača k Primorski. Tokrat se je posvetila Nori Gregor (1901–1949), pozabljeni gledališki in filmski igralki iz Gorice, ki je s svojo nenavadno igro očarala tudi dva velikana gledališča in filma, Maxa Reinhardta in Jeana Renoirja. Enako intenzivno je pripadala odrskim deskam in filmskemu platnu, obe njeni karieri pa sta bili za nekoga, ki je prihajal iz majhne Gorice in se je bil prisiljen seliti tako rekoč vse življenje, neverjetni tako zaradi velikih uspehov kot zaradi velikih padcev, ki so bili vsi povezani s turbulentno zgodovino: njeno osebno in prostora, ki mu je pripadala in je bil razpet med germanski, romanski in slovanski svet. Potem ko je dosegla zavidljive mednarodne uspehe in prodrla celo v Hollywood, je nazadnje osamljena in depresivna umrla v Čilu.

Gledališko-filmska predstava tako najprej pričara življenjsko zgodbo Nore Gregor ter skoznjo spregovori o mestu ženske v družbi in o njenih notranjih bojih. Na drugi strani pa prek zgodbe o mladem zamejskem novinarju, ki ob raziskovanju Norinega življenja odkrije svoje korenine, spregovori o zapletenih odnosih med tremi sosedskimi narodi in vplivu velikih družbenih sprememb, ki lahko v hipu spremenijo človekovo življenje. nr