Med tremi norveškimi skupinami, ki bodo na letošnjem ljubljanskem jazz festivalu del »norveškega fokusa«, je tudi klavirski trio In The Country. V njem muzicirajo Morten Ovenild (klavir), Roger Arntzen (kontrabas) in Pål Hausken (bobni). Vsi trije uporabljajo tudi elektrofonske pripomočke, širijo, dopolnjujejo in pačijo osnovni zvok tria, ki je sicer varno ugnezden v navidezni harmonski statičnosti in melodijah, ki gredo v uho, a se tudi lahko lomijo v prehajanju iz enega tematskega bloka v drugega. Vsak nov ohranja trdnost, a tudi odmeve prejšnjega, ki ga določa. Trio je novojazzovski v tem, da zna improvizirati, podlaga je širša, bobni so včasih rockovsko preprosti, bas minimalistično reduciran, klavir včasih skoraj starikavo romantičen, jazzovsko reduciran in minimalno obložen s tihimi elektrofonskimi pejsaži. Učinek je na trenutke bizaren, daje vtis lažne lahkotnosti, toda bend zna graditi napetost. Sunset Sunrise (posnet v Sunset studiu v Los Angelesu) je peti studijski album ansambla, ki je skupaj deset let. Leta skupnega muziciranja, vadbe in snovanja se poznajo. Tole je vznemirljiv bend; ne hiti, ampak gradi zložno in s čudnim potrpljenjem, ki se pozna v glasbeni snovi in igri navdiha, v majhnih potezah in delujoči formuli »manj je več«.