Ogenj, ogenj pada! je bila v času nastanka avantgardna knjiga, kot poudarja v prav tako ponatisnjeni spremni besedi Taras Kermauner, in podobno zagonetno samosvoje deluje tudi danes, ko se zdi, da smo se na medvedovski pesniški svet že navadili in nasploh v poeziji (in bivanju) doživeli marsikatero revolucijo. Na površini zbirka diši po ekspresionizmu, v globini pa se v skladu z duhom časa ukvarja s preseganjem manihejskega ločevanja (čistega) duha od (umazanega) telesa in se sploh postavlja po robu sleherni polarizaciji: »nič si ni nasprotno, dan bo črn-in-bel«. Zbirka z radikalnim prepletom ločenih svetov bitja in nebitja ob koncu doseže vrhunec: »čistost-zlo, ubijalska strast. / in očiščenje, brez zla, / brez zadostitve. in svetost biti. ubijalska svetost biti.«

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo