Istega črnega petka sem vrtel muziko v Menzi pri koritu, pred koncertom Demolition Group in po njem. Ni mi bilo v veselje rolati po vsem, kar se je zgodilo. Medtem ko sem doma nelagodno izbiral plošče, so prihajale novice o vojaško organiziranih in discipliniranih izgredih, solzivcu, vodnem topu, ranjenih v središču mesta. Kljuval me je strah, da se ne bi zgodila kakšna neumnost še na koncertu. V Menzo sem prišel po deveti zvečer. »Demolišni« so končevali tonsko vajo, pred dvorano na Trgu brez zgodovinskega spomina se je že nabrala množica. Koncert je bil razprodan. V zraku je bila napetost, tako po uličnih nemirih kot v pričakovanju koncerta. Tesnobo je razbil frontman Goran Šalamon z jasnim in odrezavim komentarjem v pozdrav: »To je večer, preden zavlada fašizem.« Prekaljeni »starci«, oplemeniteni z mlajšo krvjo, so v dveh urah in pol izpiljenega in predanega igranja aktualne nove plošče Na živo (s posnetkom lanskega koncerta v mariborskem Štuku) sprostili srd in energijo. Šlo je za osvoboditev tako izvajalcev kot same publike, ki jih ni spustila z odra. To je bil silovit krik svobode in tovarištva, ki je deloval kot iskren odgovor na črne dogodke tega petka. Dostojanstvenost koncerta je delovala kot streznitev.

Ob javnih protestih je prirejanje in obiskovanje koncertov, klubov, gledaliških predstav, likovnih razstav, predavanj, kina, literarnih večerov in drugih organiziranih ali spontanih kulturnih prireditev in hepeningov pod streho ali na prostem eno najmočnejših kultiviranih orožij nenasilnega odpora proti vandalizmu, ki divja v parlamentu in pred njim, v politiki in gospodarstvu, medijih in vseh drugih porah naše gnile družbe; je tudi psihoterapevtska blokada agresivnega in arogantnega poneumljanja, manipuliranja, provociranja in kratenja osnovnih človekovih pravic.