Ker Ana Desetnica za svoj oder jemlje ulice, trge, mostove ali ploščadi in ker ponuja predvsem tako imenovano ljudsko zabavo za različne okuse, pritegne tako pozornost starih mam, ki so na poti iz trgovine, kot najstnikov, ki ob začetku poletnih počitnic hlepijo po kakršnem koli dogajanju. Ulično gledališče v primerjavi s klasičnim teatrom obiskovalcem v določenih pogledih omogoča več komoditet: če vam prikazano ni všeč, lahko mirno odidete naprej, ne da bi vam kdo namenjal obtožujoče poglede, med predstavami lahko uživate ob lizanju sladoleda ali se zapletete v pogovor s prijateljem, predvsem pa vam za program ni treba seči v denarnico. »Tukaj se lahko v naravi družim s prijatelji, obenem pa brezplačno spremljam bolj kakovostne predstave, kot če bi zanje plačal več deset evrov,« je povedal obiskovalec ene izmed prejšnjih festivalskih edicij in najbrž bi mu večina prikimala. Če je bilo denimo med nedavnim nastopom 2Cellos na Kongresnem trgu, ko je koncert za nekaj minut prekinil mrk ozvočenja, slišati precej negodovanja v stilu »plačali smo vstopnico, torej smo upravičeni do določene kakovosti«, se ob morebitnih lapsusih v brezplačnih uličnih predstavah ljudje zgolj še dodatno smejijo.

Nekaj pokloniti velikokrat pomeni tudi precej pridobiti. Izida te enačbe se očitno zelo dobro zavedajo na Mestni občini Ljubljana (MOL), kjer poleg Ane Desetnice sofinancirajo še kar nekaj brezplačnih kulturnih prireditev na javnih površinah, med katerimi sta posebej oblegani Junij v Ljubljani in December v Ljubljani. Tudi turisti se z veseljem vračajo v kulturi prijazno mesto, v katerem pa seveda zapravljajo za pijačo, jedačo, spominke, številni med njimi pa tudi za prenočišča. Podobno zgodbo je spletel Maribor z mednarodno uveljavljenim festivalom Lent, ki zaračunava le peščico od skoraj tisoč dogodkov, ob letošnji izvedbi pa je naštel več kot 500.000 obiskovalcev.

Pri Ani Desetnici, ki je letos potekala v devetih mestih, se med občinami za zdaj pod sopokroviteljstvo podpisuje le MOL. Seveda tudi preostala mesta pripravljajo vrsto brezplačnih kulturnih dogodkov, ki pa z izjemo že omenjenega Lenta povečini ne premorejo večjega dometa, zaradi česar bi festival uličnega gledališča lahko zagrabila kot priložnost za izpopolnjevanje v kulturnem turizmu. Po besedah organizatorjev namreč mnogi tujci bodisi v lastni režiji ali prek agencij že precej pred poletjem poizvedujejo, kdaj bo festival zasedel ulice.