Po trinajstih letih se v kino vrača parodija grozljivk Scary Movie, kakor se glasi njen naslov v izvirniku, kar so pri nas jezikovni strokovnjaki prevedli v Film, da te kap. Franšiza, ki stavi na referenciranje žanrskih izdelkov, farsično situacijsko komedijo in bolj kot ne na straniščni humor, bo po uradnih načrtih v kinu naslednje poletje. Za že šesti del se vrača stara ekipa na čelu z brati Wayans, ki so se na prelomu tisočletja čez lužo uveljavili kot nekakšna družinska filmska dinastija, specializirana za tisti razred bebavih komedij, ki si jih radi privoščimo, ko želimo dati možgane na pašo. Keenen Ivory Wayans, ki je režiral prvi film iz leta 2000, skupaj z bratom Marlonom in Rickom Alvarezom tokrat podpisuje scenarij. Marlon se za nameček skupaj z bratom Shawnom ter člani izvirne zasedbe Anno Faris, Regino Hall in Davom Sheridanom vrača tudi v igralski vlogi.
Kaj pričakovati? Peto nadaljevanje, ki ga bo režiral Michael Tiddes (Paranenormalno, Naked), naj bi po poročanju ameriških medijev svoje štose opiralo tako na zimzelene grozljivke, kot sta Krik in Vem, kaj ste zakrivili lansko poletje, kot tudi novejše naslove, kot so Zbiralec duš, Heretik, Nak, Zbeži! in Grešniki. Kot veli zapuščina filmske serije, si lahko tudi tokrat ob skledi, polni politične nekorektnosti, obetamo obilo trapastega, pretiranega in absurdnega humorja, s kakršnim se je prvi film s preloma tisočletja zažrl v popkulturno zavest predvsem generacije milenijcev. Včasih smo takšnim filmom rekli kultni, res pa je tudi, da so prvencu sledila še štiri nadaljevanja, ki so bila sploh v četrto in peto tako zelo dobra, da so producenti nato za več kot desetletje pokopali franšizo, ki je sicer slovela po tem, da se je snemalo z nizkim proračunom, v kinoblagajnah pa so se preštevali fini dobički.
Prvi film je po podatkih spletišča Box Office Mojo na primer ob proračunu 19 milijonov dolarjev s prodajo kinovstopnic prinesel 278 milijonov dolarjev, drugi, katerega snemanje je stalo 45 milijonov, 141 milijonov dolarjev, tretji pa je ob 48 milijonih dolarjev proračuna recimo pridelal spoštljivih 220 milijonov dolarjev zaslužka. Celo peti film, ki je bil po vseh možnih objektivnih in subjektivnih merilih ob že tako nizki vsebinski letvici franšize pravcata polomija, je početveril svoj 20-milijonski proračun. Lahko sicer filozofiramo o tem, kako tovrstne oživitve starih hitov kot po pravilu ne znajo pričarati tiste stare čarovnije, a to, da filmarji hlastajo za zaslužki, pač ni nič novega. Film, da te kap tudi ni edina blagovna znamka v deželi filmskih parodij, ki so jo čez lužo odločili obuditi v zadnjem času. Ta čas lahko recimo v kinu še vedno ujamete novo Golo pištolo z Liamom Neesonom, ki je kljub izrazito mešanim občutkom ob njeni napovedi pod črto soliden film.