Žanrski avtorji so bili pogosto na čelu rušenja filmskih in družbenih, estetskih in ideoloških tabujev, potiskali meje dovoljenega in razpirali možnosti tematskega in formalnega izrazja filmske umetnosti, kljub temu pa je grozljivka bila in ostaja vse prepogosto izvzeta iz »obče veljavnih« filmskih kanonov, odrinjena na obrobje filmske misli in publicistike. In kljub pravcati renesansi, ki jo žanr doživlja v novem tisočletju, ostaja v naši redni kinematografski distribuciji šibko zastopan.

Ta butični filmski dogodek je v svoji pilotski ediciji zastavljen tematsko in retrospektivno. Njegova rdeča nit je »ruralna groza«, trčenje urbanega in ruralnega, vendar pa priljubljenega podžanra ne odkriva le v paradigmatičnih »backwoodsih« ameriškega Juga, pač pa tudi v odročnih škotskih vaseh, paragvajskem pragozdu in avstralski puščavi. Na ogled ne bodo samo čistokrvne klasike (Teksaški pokol z motorko, Hribi imajo oči), kulti (Dva tisoč manijakov!) in kuriozitete (Ne ubijaj, razen…) krvavega žanra, pač pa tudi brezčasne klasike (Odrešitev) in dolgo izgubljene mojstrovine (Prebudi se v grozi), ki presegajo žanrski okvir, a so njegove trope in topike vzele za svoje. kul