V gledališču so povedali, da je drama Garderober kompleksna študija o človeških značajih, še zlasti kakor se ti kažejo v gledaliških institucijah. »Gre za arhetip gledališkega življenja, prek katerega se na subtilen način razkrivajo gledalcem nevidni vzvodi delovanja gledališkega zakulisja, še zlasti psihologija medosebnih odnosov.« Zgodba govori o velikem igralcu, plemenitem gospodu, vodji gledališke skupine Siru, ki doživi psihični in fizični kolaps, a večerne predstave Kralja Leara – že dvestosedemindvajsete – za nič na svetu noče odpovedati. Njegov garderober Norman z razumevajočo ljubeznivostjo Sira v zakulisju pripravlja na vlogo in edini v gledališki skupini verjame, da bo ta večer Sir/Lear stal na odru v vsej svoji mogočnosti. Tragedija pa se začne počasi, kot gledališka megla, valiti čez rob odra v zakulisje.

Navdih za dramo je Harwood črpal iz osebne izkušnje – po šolanju na Kraljevi akademiji za dramsko umetnost se je namreč pridružil Shakespearovi skupini Donalda Wolfita, kjer je med letoma 1953 in 1958 opravljal službo Wolfitovega osebnega garderoberja. Ta izkušnja pa je botrovala nastanku drame, ki je bila krstno uprizorjena leta 1980 v The Royal Exchange Theatre v Manchestru.

Besedilo je prevedel Vladimir Kralj, predstavo pa je režiral črnogorski režiser mlajše generacije Veljko Mićunović, ki je besedilo priredil v sodelovanju s Slobodanom Obradovićem. Tako namesto vojne v tokratni priredbi »bobnijo« posamezniki, ki jih bodo na odru uprizorili Ivo Ban k. g., Ksenija Mišič, Vladimir Vlaškalić, Maša Žilavec, Mirjana Šajinović, Viktor Meglič in Davor Herga. nr