Kot so ob predstavitvi nacionalne kampanje obrazložili, je glavni namen povezati kulturo in šport. Letošnji eurobasket, ki bo potekal od 4. do 22. septembra, se tako zdi kot nalašč, da se največjemu športnemu dogodku v zgodovini naše države doda tudi družbena kulturna nota, s katero želijo spodbuditi večji pomen knjige med mladimi in v slovenski družbi na sploh, so ob predstavitvi poudarili pobudniki kampanje.

Ob priložnosti je bila predstavljena tudi tematska slikanica Lipko in KošoRok, ki jo je napisal priljubljeni avtor mladinskih knjig Primož Suhadolčan ilustriral pa Gorazd Vahna.. Slikanica, v kateri želijo poudariti pomembnost sodelovanja, moštvenega in športnega duha ter zdravo tekmovalnost, bo uradno izdana avgusta letos.

Z vstopnico do cenejšega nakupa knjige

Promociji bralne kulture so se med drugim pridružile tudi številne knjigarne po vsej Sloveniji. Kupci vstopnice za katerokoli tekmo evropskega prvenstva bodo tako lahko s svojo vstopnico v knjigarnah ob nakupu knjige uveljavljali popust v višini enega evra. »Vstopnica bo imela s tem presežno vrednost,« je obrazložila podpredsednica Društva slovenskih knjigotržcev Metka Zver in dodala: »Med drugim je naša velika želja, da bi se s knjigami v rokah slikali slovenski reprezentanti ter tako mladino prepričali k branju.«

Kampanjo sta z velikim odobravanjem pozdravila tudi nekdanja košarkarja Dušan Hauptman in Peter Vilfan. »Kar se tiče zamisli s pravljico, se mi zdi super. Želel bi si, da bi bile prav vse kampanje, ki spremljajo eurobasket, tako uspešne kot prvenstvo samo. Upam, da se bodo mladi vrnili h knjigi, jaz sem jih imel vedno, ko sem bil na poti, nekaj v torbi,« je povedal Vilfan.