V postavitev sta vključeni tudi dve obsežni instalaciji, prva sestoji iz 6000 stolov, druga pa iz 3500 rečnih rakcev. Slednja simbolizira cenzuro na Kitajskem, je za nemške medije pojasnil Ai Weiwei, stoli pa simbolizirajo »preproste kitajske družine«, vpete v dramatične družbene spremembe zadnjih desetletij, vključno z izginjanjem tradicionalnih vrednot.

Na vprašanje, kateri eksponat na razstavi mu je najljubši, je Ai v svojem slogu odgovoril: »Moj najljubši eksponat je ta, da se ne morem udeležiti razstave. Moja odsotnost je umetniško delo in odraža razmere v družbi, kjer živim. Koliko je razstav na svetu, ki se jih umetniki ne morejo udeležiti, ker jim je to prepovedano?«

Umetnik namreč v času razstave ne bo obiskal Nemčije, saj so mu kitajske oblasti zasegle potni list, ko so ga leta 2011 aretirale na letališču v Pekingu med eno največjih kampanj proti oporečnikom in aktivistom v zadnjih letih. Po 81 dneh so ga proti plačilu varščine izpustili iz pripora, a je Ai še vedno pod policijskim nadzorom, tudi njegovo gibanje je omejeno. Ai Weiwei, ki ga je revija ArtReview leta 2011 razglasila za najvplivnejšo osebo v svetu umetnosti, je že večkrat dejal, da poskušajo z gonjo proti njemu utišati njegove kritike kitajskih oblasti. Razstava bo odprta do 7. julija.kul