Medtem je odvetnik prejšnjega lastnika Galeba, liberijske družbe Placid Sea, ki je v lasti Johna Paula Papanikolauja iz Grčije, vložil nekaj pripomb glede današnje prodaje, na katere bo trgovsko sodišče naknadno odgovorilo. Papanikolau je dražbo nekdanjega simbola jugoslovanske države že dvakrat preprečil, ladjo pa je pred leti kupil od črnogorskih oblasti, ki so jo zadržale po dokončnem razpadu zadnjega ostanka jugoslovanske skupnosti.

Galeb je bil osem let v reški ladjedelnici Viktor Lenac, v kateri so ga začasno konzervirali in opravili najnujnejša dela, da se ne bi potopil. Mesto Reka je sporočilo, da so za popravila plačali približno 66.500 evrov, saj je bil ladja v zelo slabem stanju in so hrvaški mediji poročali, da bi jo lahko potopila močnejša burja. Po prejšnjih napovedih bodo Galeba verjetno uredili za obiske turistov.

Na sodišču so vrednost Galeba ocenili na 275.194 dolarjev, najnižja sprejemljiva ponudba pa je bila 150.000 evrov, kolikor je Reka danes tudi ponudila. Tito je Galeba pogosto uporabljal za svoja svetovna popotovanja pred pol stoletja. Ladja je bila zgrajena leta 1938 v ladjedelnici Ansaldo v Genovi, dolga je 116,7 in visoka 8,75 metra.