Tolikokrat se je že pisalo o tem, a tisti, ki to sprašujejo, verjetno ne spremljajo kulinarike in gostinstva dovolj, da bi razumeli, kaj vse nam gostincem pomeni rezervacija. Rezervacija nam olajša odločitev, koliko osebja bomo potrebovali tisti dan; včasih je le ena miza razlike med tem, ali natakar »plava« ali pa dva natakarja delata normalno, v splošno zadovoljstvo gosta. Rezervacija pomeni, da je prosti dan res prost. Zgodi se namreč, da spustijo oziroma spustimo vse iz rok, se preoblečemo in hitimo v službo pomagat, da rešimo situacijo. Doma pa se naši otroci sprašujejo, kaj se je sploh zgodilo. Rezervacija pomeni, da imate mizo pripravljeno, ko pridete. Pomeni, da na svoje goste naredimo vtis, ker smo se potrudili za njih. Rezervacija pomeni, da se nam ne bo lomilo srce, ko vas bomo morali odsloviti že na vratih, ker enostavno ne bo proste mize. Ja, tudi to se zgodi.

Seveda razumemo, da ste se ravno peljali mimo in ste se spomnili na nas. Po kopanju, po sprehodu… Zakaj pa ne? Vedno smo veseli vsakega gosta, tudi nenapovedanega. Vendar pa morate razumeti, da bo na mizo, ali pribor, ali prvo jed treba malo počakati. Če pa načrtujete romantično večerjo za dva, je klic z vprašanjem »Ali moram rezervirati?« čisto odveč. Če načrtujete, potem rezervirajte. Želim torej povedati samo to, kar se – nam, gostincem, pa tudi večini gostov – zdi tako neverjetno očitno, a vsem verjetno ni: rezervacije niso vedno nujne, so pa vedno zaželene – za vaše in naše zadovoljstvo.