Brez rib in drugih morskih dobrot v naših krajih nikakor ne gre. Bližino in bogastvo morja je potrebno izkoristiti. Jesen je tako čas, ko sem v kuhinji še posebej ustvarjalen. Ko uživam v ustvarjanju novih jedi oziroma v brezhibni izvedbi tradicionalnih krožnikov naše ponudbe. Prejšnji konec tedna sem sprejel poseben izziv in užival v spoznanju, da se je to, kar vedno zagovarjam, ponovno potrdilo v praksi. Menim namreč, da bi morali naše kraje, vina in kulinariko odločneje predstavljati s prepletanjem in dopolnjevanjem enega z drugim. Tudi zato sem se odzval povabilu hotela Kempinski iz Portoroža, da dva večera ustvarjam pri njih. V času nizke sezone v turizmu so namreč tovrstne vsebine tiste, ki zmorejo pritegniti goste in zagotoviti uspešno poslovanje.

Dobro znana teorija, katere prenos v prakso ni preprost in še manj vedno uspešen. Polna restavracija hotela tako v petek kot soboto z gosti, ki so prišli tudi iz relativno oddaljenih krajev prav s tem namenom, pa je dokaz, da kulinarika je in mora biti eden od motorjev turistične ponudbe. Še posebej tiste na višji ravni, prek katere bomo našemu turizmu zagotovili boljše zaslužke in učinkovitejše poslovanje. S tem pa omogočili uspešno poslovanje celotni verigi od ribičev, kmetov, vinogradnikov do hotelov in ponudnikov dopolnilnih turističnih vsebin.