»Največ kršitev je bilo povezanih s prekoračitvijo neprekinjenega časa vožnje in prekoračitvijo dnevnega časa vožnje. Mobilne enote so se osredotočile na potencialno nevarne voznike, ki huje kršijo pravila ur vožnje in obveznih počitkov ter ogrožajo varnost drugih udeležencev v prometu, o čemer pričajo hude prometne nesreče v zadnjem času, v katere so vpleteni vozniki tovornih vozil in avtobusov,« so tritedenski nadzor včeraj pokomentirali na finančni upravi in dodali, da so preverjali predvsem voznike tovornjakov, ter da veliko večino kršiteljev predstavljajo vozniki iz tujih držav. Eden izmed njih je v začetku junija povzročil tragedijo na štajerski avtocesti, ko je trčil v na odstavnem pasu zaustavljen policijski kombi, v nesreči pa so življenje izgubili dva policista in policistka.

V preteklih tednih so tudi nekateri domači vozniki tovornjakov opozorili, da jih delodajalci pogosto silijo v kršitve, tako glede teže tovora kot tudi vožnje s premalo počitki. Tovrstno problematiko je potrdil tudi zadnji nadzor. Cariniki so odkrili 154 prekrškov, 116 voznikom in njihovim delodajalcem so napisali kazni v skupni višini 160.850 evrov, trem pa so celo začasno odvzeli vozniško dovoljenje – dokler niso spet ustrezali pogojem, pod katerim smejo voziti. »Od vseh ugotovljenih kršitev je 42 zelo resnih, kot na primer odkritje naprav za onemogočanje beleženja vožnje,« so včeraj poudarili na finančni upravi.

Najvišjo kazen so cariniki izrekli vozniku tovornjaka, ki je moral zaradi številnih nepravilnosti pri beleženju časa vožnje plačati 2460 evrov, ter njegovemu delodajalcu, ki ga je goljufanje stalo celo trikratnik tega zneska, torej 7380 evrov.