Tedaj je vlak na zahodu Buenos Airesa trčil v vlak, ki je stal na postaji. Argentino pa je močno pretresla predvsem huda železniška nesreča februarja letos, ko je vlak priletel v zadrževalnik na koncu tira na postaji v Buenos Airesu, pri čemer je umrlo 51 potnikov, več kot 700 pa je bilo poškodovanih.

Oblasti so nato v kabine strojevodij vlakov namestile kamere, odkritja pa so jih močno presenetila, je v sredo objavil argentinski minister za promet Florencio Randazzo. Pokazal je posnetke vlakovodij, ki kinkajo za krmilom, telefonirajo ali berejo. Pogosto sploh nimajo rok na nadzorni plošči vlaka.

»Strojevodjo vlaka, ki je komaj gledal, smo že suspendirali,« je pojasnil Randazzo. »Vozil je vlak, na katerem je bilo tisoč potnikov,« je dodal.

Do razkritja argentinskih oblasti o vedenju strojevodij prihaja tudi v času hude železniške nesreče v Španiji pri Santiagu de Compostela, v kateri je umrlo 79 ljudi. Dosedanje ugotovitve kažejo, da je strojevodja tik pred nesrečo, ko bi moral zavirati, govoril po telefonu. Vlak pa je nato v ovinek, v katerem je dovoljena hitrost 80 kilometrov na uro, pripeljal z dvakrat višjo hitrostjo.