Kitajskemu predsedniku Xi Jinpingu je dejal, da ima veliko zaupanje v močne signale, ki so jih ujeli, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Petkrat zaznali signale

Avstralska ladja je ta teden petkrat zaznala signale, ki bi lahko prihajali iz črnih skrinjic letala. Za zadnjega, četrtkovega, so sicer danes avstralski predstavniki povedali, da ni verjetno, da bi bil povezan z malezijskim letalom.

Abbott je pred tem danes v Šanghaju dejal, da so avstralske oblasti prepričane, da z dokajšnjo gotovostjo vedo, kje se nahaja črna skrinjica. Priznal je, da sicer to ni isto, kot bi našli ostanke pogrešanega letala ali če bi dokončno ugotovili, kaj se je z njim zgodilo.

Pojasnil je, da so zelo zožili območje iskanja, ker so večkrat zaznali signale, nekatere dlje časa. Vendar pa sedaj "prehajajo v fazo, da so začeli slabeti signali, za katere so zelo prepričani, da prihajajo iz črnih skrinjic", je dodal po poročanju francoske tiskovne agencije AFP.

Največjo težavo predstavljajo baterije v črnih skrinjicah

Iskanje se sicer nadaljuje in ladja Ocean Shield bo še naprej iskala morebitne signale s pogrešanega letala. Problem so baterije na črnih skrinjicah, ki so morda že ugasnile. Njihov 30-dnevni rok delovanja se je iztekel že 7. aprila, vendar pa baterije običajno delujejo tudi dlje, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa še dejal Houston.

Povedal je še, da se bodo na ladji Ocean Shield odločili, ali si bodo pri iskanju pomagali tudi z daljinsko vodeno podmornico. To bi potem lahko trajalo več dni. »Toda glede na informacije, ki jih imamo, ni nobenega preboja pri iskanju leta MH370,« je še dejal Houston.

Boeing 777 malezijske družbe Malaysia Airlines, ki je bil z 239 ljudmi na krovu na poti iz Kuala Lumpurja v Peking, je izginil 8. marca, ko se je za njim izgubila vsaka sled. Kasneje so ugotovili, da je letalo najverjetneje strmoglavilo v južnem Indijskem oceanu, vendar še niso našli nobenih njegovih ostankov.