Kot so danes sporočili iz NKBM, je namen tovrstnih sporočil prepričati prejemnika sporočila, da izbere priloženo (ponarejeno) povezavo, ki služi nelegalni pridobitvi uporabniških podatkov, ki vodijo k poskusu zlorabe in odtujitve finančnih sredstev tistega, ki takemu sporočilu nasede.

NKBM uporabnike spletne banke o pojavu lažnega elektronskega sporočila že obvešča. Svetuje jim, naj ne odpirajo povezave oz. se v nobenem primeru prek nje ne prijavljajo v ponarejeno spletno banko, saj gre za poskus zlorabe oziroma goljufije.

V spletno banko Bank@Net naj se uporabniki prijavljajo izključno prek spletne strani www.nkbm.si, pozivajo v banki.

Če se prijavite v lažno banko, o tem obvestite NKBM

Če so se kljub temu prijavili v tako ponarejeno spletno banko, naj o tem obvestijo NKBM na elektronski naslov spletneprevare@nkbm.si.

Stranke naj pred potrjevanjem vedno pregledajo spisek plačil, ki jih potrjujejo, saj so med njimi lahko tudi ponarejena. Ponarejena sporočila naj nemudoma izbrišejo.

Več informacij je uporabnikom Bank@Neta na voljo na spletni strani www.nkbm.si, po e-pošti bankanet@nkbm.si, Skypu: NovaKBM.Bankanet in po telefonu 02 229 27 60.

NKBM znova poudarja, da nikoli ne pošilja tovrstnih sporočil oz. od svojih uporabnikov ne zahteva prijave v spletno banko prek povezav v elektronski pošti. Prav tako ne zahteva posredovanja identifikacijskih elementov po elektronski pošti niti jih na ta način svojim uporabnikom ne sporoča.

V petek so se poleg poskusov goljufije pri spletni banki NKBM pojavljali tudi podobni poskusi pridobivanja identifikacijskih podatkov za vstop v spletno banko Nove Ljubljanske banke (NLB) NLB Klik.