Drugega oktobra 2009 zgodaj zjutraj je med vožnjo po napačni strani avtoceste in v močno vinjenem stanju trčil v avto, v katerem so umrli mladi Celjani Peter Kračun, Nataša Godec in Tjaša Koštomaj, Jerneja Rošer pa je bila hudo ranjena. Maček jo je odnesel skoraj brez poškodb. Na okrožnem sodišču so ga zaradi predrzne vožnje obsodili na deset let zapora, dobil je dve leti manj kot je predlagal tožilec Ivan Žaberl. Obramba je v pritožbi na višje sodišče opozorila, da ni šlo za naklepno predrzno vožnjo, pač pa kvečjemu povzročitev prometne nesreče iz malomarnosti. Čeprav je pritožbeno sodišče prvostopenjsko sodbo potrdilo in je moral Maček spomladi lani v zapor, je obramba vztrajala in vložila še zahtevo za varstvo zakonitosti na vrhovno sodišče. In tudi uspela. Vrhovni sodniki so razsodili, da Mačku res ni mogoče očitati naklepnega kaznivega dejanja in da je mogoče govoriti samo o krivdni obliki malomarnosti. V tem primeru mu grozi največ osem let za zapahi.

Vrhovno sodišče se je prav tako strinjalo z obrambo, da je treba iz sodnega spisa izločiti nekatere listine, na kar sta zagovornika Nuša Maček in Damir Ivančič že vseskozi opozarjala. Na novem sojenju bo morala sodnica Marjana Topolovec Dolinšek ob pomoči izvedencev in morda tudi predstavnikov Darsa še enkrat preučiti možnost, da je bil Maček zaradi takratne prometne ureditve morda nehote v zmoti. Če bi zagovornikoma uspelo dokazati, da je bila signalizacija zavajajoča, ni bila dovolj jasna ali postavljena tako, da je Maček zaradi zmote zapeljal na avtocesto po nasprotnem voznem pasu, bi se sojenje lahko končalo celo z oprostilno sodbo. mfr