Regijski finalisti osrednjeslovenske regije v razmerju do vseh preteklih regijskih finalistov izbora Gazela predstavljajo 7,08 odstotka sredstev, 5,03 odstotka kapitala in 9,19 odstotka prihodkov, je pokazala analiza družbe Dun & Bradstreet. Pohvalijo se lahko predvsem z visokimi celotnimi prihodki na zaposlenega, ki so za dobrih 30.000 evrov višji od povprečja regijskih finalistov regijskih izborov Gazela (248.963) in kar za 83.533 evrov višji od povprečja v gospodarstvu (195.960). Ustvarili so tudi kar 67.013 evrov dodane vrednosti na zaposlenega, kar je precej več od povprečja v gospodarstvu, ki znaša dobrih 42.000 evrov. Hkrati njihov čisti poslovni izid na zaposlenega povprečje celotnega gospodarstva presega skoraj za trikrat. Delež dolgov v financiranju regijskih finalistov osrednjeslovenske regije znaša 49,75 odstotka, kar je nekoliko več tako v primerjavi s povprečjem vseh regijskih finalistov regijskih izborov Gazela (37,76 odstotka) kot tudi povprečjem v celotnem gospodarstvu (47,59 odstotka). Če primerjamo stabilnost podjetij, ugotovimo, da ta pri regijskih finalistih osrednjeslovenske regije znaša 47 odstotkov, medtem ko je delež pri gospodarskem povprečju višji za 1 odstotek, pri finalistih regijskih izborov Gazela pa za 20 odstotkov.
Povečajte verjetnost
za sklenitev posla
Kar 40 odstotkov zaposlenih v prodaji navaja, da pogrešajo prave informacije, s katerimi bi lahko usmerjeno nagovorili potencialne stranke, ugotavljajo pri Dun & Bradstreet. Ujeti najboljši možni trenutek, da stranki ponudite točno tisto, kar potrebuje, je ključen element uspešne prodaje. Pridobiti novo stranko je petkrat dražje kot obdržati obstoječo. Toda veliko podjetij se ne zaveda oziroma ne izkorišča priložnosti, ki se skrivajo v obstoječih kupcih. Morda zelo velikemu podjetju prodate relativno malo. Ali pa se morda izkaže, da je »majhna stranka« del velikega koncerna. Z informacijami v rešitvah Dun & Bradstreet lahko odkrijete nove priložnosti znotraj vašega obstoječega portfelja strank. Tako so vaše možnosti za uspeh veliko večje, kot če bi zgolj izgubljali čas s kontaktiranjem nepreverjenih leadov. Vse tri ključne komponente podatkov – podatki podjetij, spletni podatki in informacije o izbiri pravega časa – se uporabljajo v različnih fazah prodajnega lijaka. Pomagajo zagotoviti natančnejšo in podrobnejšo kvalifikacijo prvotno ustvarjenih potencialnih kupcev. Cilj je, da se prodaja osredotoči izključno na tista podjetja, za katera je zelo verjetno, da bodo sprejela vašo prodajno ponudbo in ki imajo kratek prodajni cikel. Če imate ob pravem času prave informacije, lahko prehitite konkurenco, prilagodite komunikacijo potencialni stranki in pospešite prodajni proces.
Primeren trenutek ključ
do uspešne prodaje
Projekt Gazela, ki ga 23 let organizira časopisna hiša Dnevnik, nagrajuje slovenska podjetja, ki jih odlikujejo hitra rast in prilagodljivost ter dinamična podjetnost. Kriterij za nominacijo v tem projektu temelji na lestvici sto najboljših in najhitreje rastočih podjetij v obdobju petih let, ki jo od leta 2017 pripravlja družba Dun & Bradstreet. Nominirana podjetja nastopajo na trgu kot stabilni, zanesljivi in zaupanja vredni poslovni subjekti, ki ustvarjajo nova delovna mesta in ravnajo odgovorno do svojih zaposlenih in okolja. Finalisti projekta Gazela predstavljajo vrhunec uspešnosti v slovenskem poslovnem okolju. Ključno vlogo pri doseganju teh uspehov imajo odločitve, ki temeljijo na podatkih. Imeti prave informacije ob pravem času omogoča podjetjem, da premagajo konkurenco, prilagodijo komunikacijo potencialnim strankam in pospešijo prodajni proces, kar privede do novih dobičkonosnih poslov.
