Po nekaj letih, ko se je bolj potiho govorilo o nevarnostih razvade, so posledice (beri: mrtvi in poškodovani v prometnih nesrečah) prepričale odgovorne, da se je prepoved po vsem svetu širila hitro kot virus in bo v kratkem začela veljati tudi v sosednji Italiji.

Da prižiganje in ugašanje cigarete med vožnjo zmanjšuje voznikovo pozornost, potrjujejo številne raziskave prometnih nesreč, saj se med povzročitelji kadilci pojavljajo veliko pogosteje kot nekadilci, za nameček pa močna koncentracija cigaretnega dima škoduje sopotnikom, predvsem otrokom. Seveda tudi vozniku, a kadilci temu, da jih utegne v prihodnosti pokončati pljučni rak (za posledicami kajenja umre 3000 Slovencev na leto), tako ali tako večinoma ne namenjajo preveč pozornosti.

Zanimivo, da v Sloveniji večina stroke, tako ali drugače povezane s prometno varnostjo, pritrjuje (nekateri sicer bolj potiho, spet drugi bolj na glas), da je kajenju za volanskim obročem treba reči ne, toda pisci zakonov za zdaj še ne zmorejo dovolj poguma, da bi glas razuma prelili na papir. Nič čudnega, ko je še kako živ bes kadilcev, ki ga je protikadilski zakon povzročil leta 2007.

Prav tako pa ne velja pozabiti, da je tobačni lobi (po vsem svetu) še kako živ in da bi bila za tobačno industrijo popolna prepoved kajenja na štirih kolesih podobna zabitemu zadnjemu žeblju v krsto. Tudi zato večina držav sprejema mehkejše različice prepovedi, ki kajenja vozniku ne dovoljuje le v primeru, če je v vozilu tudi mladoletna oseba. Kar je enako razmišljanju, da je kajenje med vožnjo varno, vožnja zgolj z eno roko na volanu pa varna vožnja. Zato v izogib nesrečam inštruktorjem v avtošolah in varne vožnje že danes svetujemo: začnite učiti drugače, pa bomo na cestah vsi bolj varni.