(Foto: Jaka Adamič)
A povsem drugače kakor pri Sokratu, kjer vse do danes zgodovinarji filozofije ne morejo povsem zanesljivo dognati, kdo in kaj naj bi bil njegov "daimonion", ki ga ni mogoče preprosto prevesti v besedo demon z današnjim pomenom te besede, pa pri neprostovoljnem haaškem prenočevalcu zelo natanko vemo, da to ni "sveti Sava", kakor mož sam morda misli. Njegov svetovalec je prav isti, kakršnega so uporabljali in kdaj tudi omenjali drugi znani zlikovci v človeški zgodovini. Eden najbolj znanih takih primerov je gotovo Adolf Hitler, ki je bil dovolj inteligenten, da ni tajil obstoja transcendence, a vendar ni bil dovolj inteligenten, da bi iz tega povlekel pravi nauk in usmeritev za lastno življenje. Neprestano se je skliceval na "previdnost", ki naj bi ga opozarjala, pa tudi spodbujala pri njegovih zlih delih. Nepoučeni menijo, da je "previdnost" ustrezen izraz za Boga. V Bibliji bi tako poimenovanje zaman iskali. Beseda je sicer rabljena, ampak le za oznako lastnosti, tako človeške kakor tudi Božje, vendar nikoli kot sinonim za Boga, kakor je to denimo Ljubezen ali Resnica. Previdnost je kot nekakšno poljudno nadomestno Božje ime uveljavila slaba teologija, svoj pravi strupeni pomen pa je dobila prav s Hitlerjevo rabo te besede.
Nevidnega svetovalca prav iste vrste je imel tudi te dni z vsemi častmi in v ustaški uniformi pokopani zločinec Dinko Šakić. Na pogrebu v domovini mu je govoril kdo drug kakor katoliški duhovnik, ki je hvalil njegova dela in ga postavljal za zgled hrvaški mladini. Triperesna deteljica zla na Hrvaškem: ustaštva, komunizma in katolištva, se je zbrala ob grobu skupnega junaka...
Res ni težko identificirati "nevidnega svetovalca" Radovana Karadžića. Identificiral ga je že Jezus, ko je rekel: "On je bil od začetka morilec ljudi in ni obstal v resnici, ker v njem ni resnice. Kadar govori laž, govori iz svojega, ker je lažnivec in oče laži." Jezus govori o hudiču, o Satanu, padlem najvišjem ustvarjenem bitju, nekakšnem prvem vezirju velike porte neba. Značilno za njegovo delovanje v ljudeh in med ljudmi pa je trojnost, nekakšno trifazno načelo, kakor ga poznamo pri električnih motorjih Teslovega izuma. Prva faza je prikaz tega, kar človeku prišepetava kot nekaj dobrega. Kar je najbolj tragično, ti ljudje res verjamejo, da so delali nekaj dobrega. Tako slišimo sedaj govoriti Karadžića, a prav tako je govoril Šakić. Ko je pred izročitvijo dal intervju za argentinsko televizijo, je brez pomisleka rekel, da bi vse to naredil še enkrat in da spi kakor nedolžen otrok. Verjamem. Hudič ne zapeljuje z deklariranim zlom. Spomnimo se prvega zapeljevanja v raju. Je kača nagovarjala Evo, naj prevara Adama, vsaj v fantaziji, ko drugega moškega še ni bilo? Ne, nikakor. Je hotela, naj bi Eva kaj ukradla Adamu? Seveda ne. Da bi storila Adamu kako nasilje? Nikakor. Kača se je Eve lotila s psihološkim vprašanjem: "Ali je Bog res rekel, da ne smeta jesti z nobenega drevesa v vrtu?" Nadaljevala pa je s filozofsko ponudbo: "V resnici Bog ve, da bi se vama tisti dan, ko bi jedla z njega, odprle oči in bi postala kakor Bog, poznala bi dobro in húdo." In potem je Eva jedla neki sadež. Tako se je začelo. Kača ni predlagala na prvi pogled nič nemoralnega. Propagirala je človekovo razsvetljenje. Oče razsvetljenstva ni filozof Immanuel Kant, kakor mislijo na filozofskih inštitutih, ampak Satan! Tudi Hitlerju njegova "previdnost" ni narekovala, naj zločinsko pobije nekaj milijonov Judov, ampak naj dosledno uporabi načela Darwinovega evolucionizma tudi v človeški družbi in torej preseje rase ter ustvari boljše okoliščine za najvišjo, izloči pa vse nižje. Če smo res evolucionisti, je to vendar dobra ideja, mar ne? In Šakiću njegov nevidni svetovalec prav tako ni svetoval, naj se zločinsko znaša nad Srbi, Judi, Cigani in celo ne tako redkimi Slovenci. Šlo je le za očiščenje hrvaške države spornih elementov, ki so ovirali vzpon hrvaške kulture in države. In Karadžiću njegov "nevidni svetovalec" prav tako ni sugeriral zločinskih ravnanj z muslimanskimi Bošnjaki in bosanskimi Hrvati, ampak le preventivne ukrepe, da ti ne bi ponovili zločinov nekdanjega ustaštva. Vedno je šlo za same dobre, moralne reči. Druga faza zapeljevanja je sugestija, da nagovorjeni to dela po "višjem" naročilu, pa naj bo to bog, kakršnega ima v mislih hudič in pogan, ali pa kakršna koli sekularna racionalizacija v smislu "višjega interesa". Tudi znameniti Milgramov eksperiment (Yale, 1962) to potrjuje. Tretja faza pa je potrditev in blagoslov kake krajevno uveljavljene religije in državno priznane ali tudi privilegirane cerkve. Hitler je delal, kar je delal, vsaj s tihim pristajanjem, a kdaj tudi z aktivnim pozdravljanjem in spodbujanjem obeh vodilnih državnih cerkva v Nemčiji; ustaštvo z obilnim blagoslovom rimskokatoliške cerkve, česar tudi danes ni mogoče spregledati. Milošević in Karadžić sta dobila obilno podporo srbske pravoslavne cerkve. Celo Stalin, ki je cerkev sicer preganjal, je od njenega vrha vendar dobil tudi toliko potrditev, da ga danes peterburški komunisti povsem upravičeno predlagajo za svetnika ruskega pravoslavja. Razglašati in častiti "svetnike", čeprav Biblija ne neha zapovedovati, da gre čaščenje samo Bogu, ni večja herezija in nesmisel kakor predlagati za svetnika Stalina, in zakaj ne tudi Šakića in Karadžića! Stalin bi lahko postal zaščitnik jeklarstva, Šakić konjskega športa in tekstilne industrije, Karadžić pa naravnega zdravilstva in ezoterike...
Dnevnik.si









Dejan Kovač
Goran Vojnović
Navi Pillay
Tanja Lesničar - Pučko
Ervin Hladnik Milharčič
Vlado Miheljak
Borut Mehle
Marko Crnkovič
Boris Dežulović
Tomaž Mastnak
Igor Masten
T. Zgaga, odjemalec električne energije
Zoran Senkovič
Slavko Pregl
Sašo Dolenc

jagababa petek, 08.08.2008 ob 07:48
Čudna so pota Gospodova. Vsemogočni Bog, ki je ljubezen, dopušča vsakršno zlo in temo. Morda je pa bil njegov načrt točno takšen, da človek s svobodno voljo izkusi zlo in posledično trpljenje in se iz tega uči, da je ljubezen kot strpnost, solidarnost, sočutje... edina možnost. Vse drugo vodi v pekel, ne mitološki pekel, temveč v pravi pekel na zemlji...
antibunny petek, 08.08.2008 ob 09:50
glej, glej. se eden, ki ima nevidnega svetovalca...
2xigor petek, 08.08.2008 ob 09:49
Gospod Ošlak, prosil, bi vas za komentar"božja previdnost". Nekako me moti, ker ste izpustili besedo božja in uporabili samo besedo previdnost ter negirali njeno povezavo.
2xigor petek, 08.08.2008 ob 10:37
Jagababa. vsemogoči bog le ni tako vsemogoči, če pa nima vpliva na zlo ( Satan- po Ošlakovo), ki je baje njegov brat. Po moje je to črno belo slikanje. Dobro- bog, slabo- Satan! Druge razlage ne vidim. Sedaj pa še nekaj, kateri bog ali je to Jezus, ali je to Alah, Jahve, Buda, Krišna. Vprašam kateri bog je pravi?
jagababa petek, 08.08.2008 ob 12:09
Igor, Bog je po moje eden, ne glede na ime, s katerim ga kdo imenuje... Kar zadevo dobro-slabo, pa je to le naše dojemanje. V naravi ni niti dobrega niti slabega samega po sebi. To so opredelitve človeka. Tako kot svetlobe ni brez teme, tudi ni dobrega brez slabega. Oboje je drugo drugemu pogoj, obstaja samo kot dvojica. Če bi ne bilo teme, bi tudi ne bilo svetlobe in če ne bi bilo slabega, ne bi bilo niti dobrega...
micika petek, 08.08.2008 ob 12:58
Hi hi hi....
jagababa petek, 08.08.2008 ob 13:20
micika petek, 08.08.2008 ob 12:31
'Da si ta gnida od Janše sploh upa v Ljubljano pridet nabirat točke. Pokvarjenec je ignoriral Ljubljančane ker niso izvolili župana po njegovi meri, sedaj pa da mi hodi za moj Bežigrad. Bo osmradil ves okoliš. Kar naj v Grosupljem ostane, nam pa naj pošlje kakšnega svojega pajaca da razloži njegov nakladaški program.'
Micika, morda bi bilo bolje če se nasmeješ/razjočeš ob svojih umotvorih... v njih ena sama negativna energija, kot je temu rekel pok. Drnovšek ...
2xigor petek, 08.08.2008 ob 16:20
Precej se strinjam s teboj: bog je pravzaprav samo simbol; ki predstavlja nekaj dobrega. Rekel bi, da je bog dobro v prenesenem smislu. No za tebe je bog pač nekaj definiranega za mene je pa bog samo prispodoba.
sieg torek, 19.08.2008 ob 12:38
hahaha
a zdej je to vsesplošno popularno da se primerja vse z drnovškom? Jao ko si res ti en beden človeček
Ivan_Macek_Matija petek, 08.08.2008 ob 14:18
Hmmm ja ...
Vprašanje ki se meni zdi bistveno je "Odkod zlo izvira?" Evolucijska teorija nikakor ne da odgovora na to vprašanje, narava nikdar ne bi ustvarila entitete ki je zlobna do same sebe. Nikjer v naravi ne najdemo vrste ki bi IZ UŽITKA morila med svojimi. Nihče od nas nima celotne slike "vesolja", torej ne more oceniti kaj je slabo in kaj dobro. V imenu OČETA in SINA in SVETEGA DUHA (Brahma, Vishnu, Shiva) ali (kreator,podpornik,uničevalec). Bog nam bo grehe odpustil, prav tako tisti proti katerem smo grešili, zaplete pa se pri tretjem. Kdo pa je SVETI DUH, kdo je uničevalec? Sveti duh ste vi sami. Sam sebi nikakor ne moreš odpustiti in to je tvoja poguba in največja kazen.
Ali je kdo gledal posnetek Karadžiča, ko so mu brali obtožnico? Izraz na njegovem obrazu je govoril v prid navedenemu.
hmarijan petek, 08.08.2008 ob 16:44
joj jagababa, ti se greš teologije, filozofije, antropologijo in kaj še vse. Praviš da brez teme ni svetlobe, to je najbolj nora izjava. To se pravi po tvoje je takole; ko je v sloveniji noč ( kajti sonce je zašlo, potem bi tudipo celem svetu morala biti noč. Toda moj prijatelj, zaradi sonca, ki je zašlo v Slovenji, ne pomeni da prav v isem času ni luči, svetlobe, kajti na drugem kontinentu, recimo v ameriki je prav svetlo v istem čsu. In če nadaljujem tvojo razlago,, če ni Boga tudi ni hudiča in če ni hudiča ni Boga? Toda ti se zelo motiš in vsi tisti, ki podobno mislite. Bog je eden in to je krščanski Bog. Zakaj? Preprosto zato ker je krščanski Bog Jahve edini stvarnik, ki zase pravi da je ki je. In ta edeini in pravi Bog Jahve je edini Bog, ki je svojega sina Jezusa poslal na svet da reši izgubljene ljudi. To je edini Bog ki daj postulativne obljube in kaže pot kako priti do njega. To je edini Bog, ki človeka osrečuje psihofizično, mentalno, in duhovno. Je edini Bog, ki se da sprejeti v človeško srce in ki ne samo obljublja, temveč zagotavlja življenje, po fizični smrti, kajti On Naš Bog Jahve, je naš stvarnik. In ta Bog je bil tako fer in korekten, da ko je ustvaril človeka, ga ni ustvaril kot robota na katermu pritiska gumbe in se gre nebeške zabave. Toda Bog Jahve je človeku dal svobodno voljo.. Veste moji prijatelji, prometni znaki obcesti stojijo zato da voznika opozorijo kaj se nahaja pred njim. in če voznik ignorira cestne znake, so posledice lahko katastrofalne. Ali je za katastrofo kriva država ali cestno odjetje ali kar sami znaki? Seveda ne. Tako je tudi v duhovnem življenju. Bog n am je dal Biblijo božjo besedo, ki je kot znaki ob cesti našega življenja. In če se ne ravnamo po njenih predpisih, pride do sovraštva, pretepa pa tudi še do hujših zadev. prav tako če je voznik v pijanem stanju, dela zadeve, ki jih nebi delal ko je trezen, ker je pod vplivom alkohola. Vsi tisti ki sovražijo, preklinjajo, so zlobni, nevoščljivi, ki kradejo ali morijo, ki delajo abortuse, ki začenjajo vojne, ki ustvarjajo svetnike, ki ponižujejo in izkoriščajo preproste ljudi in živijo na njihovih žuljih, so pod vplivom hudičevega alkohola in delajo vse tiso, akr sicer nebi delali, če bi bli trezni ( torej se ravanli Biblije) Globoko se strinjam z gospodom Ošlakom da so že preje navedeni morilci žejni krvi, ker so pod vplivom hudič samega, ki je oče laži in morilec, ki se je prvi uprl Bogu. ja dragi moji prijatelji in tu je vaša priložnost, namesto, da miselno blodite in poskužate dokazati Boga, pri tem ga pa celo zaničujete, pa čeprav ne verujete Vanj, je še toliko bolj tragikomično, ker kako lahko zasmehujete in ponižujete, preklinjate, ter se delate norca iz nekoga za katerega pravite da ga ni. Resnično ste smešni. če učenjaki in modrijani vzamejo knjigo, da poskušajo najti odgovre za njihove teze, zakaj tudi vi ne vzamete v roke Biblijo, da najdete Boga. Ne boste ga našli v nobeni krščanski ali nekrščanski organizaciji ali cerkvi kot bi rekli,. Boga se najde na podoben način ,kot če iščete naslov vašega prijatelja, ki ga niste videli že veliko let. če je potrebno boste šli odhiše do hiše, vse do takrat ko boste našli pravi naslov. Zakaj? Ker vm je v interesu, da poiščete prijatelja, ki ga niste videli že dolgo let. Tako se najde Boga, z osebnim iskanjem. Seveda ne iti od hiše do hiše, temveč od strani do strani v Bibliji in boste zagorovo našli, če vam je to v interesu, tisto kar iščete.
Marijan, ki vam želi lep dan
hmarijan petek, 08.08.2008 ob 16:56
in še nekaj, sam sem našel Boga resničnega, ljubečega, ki ne dela vojn, kateremu ni všeč, da ljudje uničujemo naravo, ki jo je On ustvari. Bogu ni všeč, da se ljudje med seboj sovražijo in ustvarjajo vojne. Bogu ni všeč, da je človek odšel od Boga. Tudi vam nebi bilo všeč, če bi vaš sin zašel v mamila ali vaša hčerka če odide med . prostitutke. Vi to ne želite vašim otrokom. Toda ko otroci postanejo polnoletni, se odločijo iti ne po poti ki ste jo vi njim pokazali, toda nekateri otroci gredo po svoji poti, poti alkohola, mamil, in še marsikaj drugega, akr vam ni všeč. Kaj lahko vi storite? Le to da vsakič ko jih vidite, jim date dober in pameten nasvet, ter molite Bogu da vašega otroka spravi nazaj na dobro pot. kajti vi kot starš ste dali vse najboljše vašemu otroku, ker ste jih in jih še ljubite. Tako tudi Bog, ko smo mi prehitro odrastli in se odtisnili stran od Boga ali zašli v neke druge religije ali v delikventne akcije, Bog nas vabi in kliče po božji besedi Bibliji, ali p glasu prijatelja, ki veruje Bogu, da se vrnete. Da nas Bog ljubi in tudi mi imamo priložnost da galjubimo. Ko človek sprejme bogav svoje srce, tedaj se zaveda, da lahko tudi drugm, ki ga še niso sprejeli, lahko sprejmejo.. in če bi vsak iskren božji otrok torej iskren kristjan pomagal pridobiti samo enega človeka za Boga, bo svet prav gotovo veliko boljši.
Marijan
Kajpavem petek, 08.08.2008 ob 18:42
To si pa lepo povedal. Čakam le na odgovor na vprašenje: Je (so) bog(ovi) ustvarili človeka(štvo) ali so ljudje ustvarili bogove? Nekateri filozofi, ki so ukvarjali z evolucijo zagovarjajo predpostavko, da so ljudje ustvarili (osmislili) bogove.
jagababa petek, 08.08.2008 ob 17:40
marjan, lepo je poučevati druge, kaj misli bog. Bolj težko je po moje dokazati, da veš, kaj misli bog... Nekdo je s tem v zvezi rekel: kdor ve molči, kdor ne ve, govori... samo človeški napuh je sposoben razlagati tako zviška in edinozveličavno, kaj bi kdo moral in ne smel v zvezi z bogom... na svetu je bilo že dovolj vsakovrstnega nasilja in vse do vojn 'v imenu boga', ki so ga izvajali ljudje, ki so mislili, da je njihovo pojmovanje boga edino pravilno. nasilje se začne v mislih, nadaljuje v besedah in dejanjih... zato naj bo dovolj o bogu... vsak naj pač svobodno verjame, kar želi v zvezi z Bogom, druge pa naj pusti pri miru, da enako svobodno razmišljajo po svoji vesti ...
kar zadeva mojo trditev, da ni svetlobe brez teme, pa ne vem, ali je to tako težko razumeti: zapri se v temno sobo in prižgi svečo in opazuj ta pojav: svetlobo v temi in poskušaj doumeti, če lahko obstajata eden brez drugega. Bi plamen sveče bil svetloba, če ne bi bilo teme? Svetloba sveti v temi, zato je svetloba. upihni svečo in nastala bo tema. Zakaj? Zakaj ne ostane svetlo? zato, ker je tudi v svetlobi prisotna tema, kar se vidi takoj, ko ugasne izvor svetlobe in nastane tema. razmisli, zakaj se tema pojavi brez vsakega vzroka, če ni izvora svetlobe...tudi vesolje ni nič drugega kot majhna lučka v neskončni temi, ki jo obdaja... To je lahko tudi prispodoba znanja/neznanja. neznanje obstaja samo po sebi in je neskončno, znanje pa se pojavi kot majhna lučka znanja v neskončni temi neznanja... Ko imaš znanje, lahko svetiš (učiš) druge, dokler ga nimaš, širiš lahko samo temo (neznanje)...
Ing.Pawel_Premrl_vonPremerstein petek, 08.08.2008 ob 17:43
Kdor sliši kakšne glasove ali mu kaj narekuje "previdnost" ali karkoli podobnega naj takoj konzultira psihiatra! Brez heca! Hudiča pa ni, če se bo kdo skliceval nanj je vsega zla sam kriv!
2xigor petek, 08.08.2008 ob 20:39
Po moje je najbolj zadel Kajpavem: Ljudje so ustvarili boga in ne bog ljudi.
Marijan: bog pišem z malo začetnico, ker v realnega Boga ne verjamem, verjamem pa v abstraktnega boga.
jagababa petek, 08.08.2008 ob 21:23
Kdo je pa ustvaril ljudi? in vesolje?
2xigor sobota, 09.08.2008 ob 08:48
Po vsej verjetnosti narava, če si že slišal zanjo. Sicer ti tudi gospod Marijan nekaj govori o evoluciji, ki je dokazljiva, v nasprotju s teologijo, ki ne more dokazati obstoj Boga. Seveda, boš odgovoril. naravo in evolucijo je ustvaril Bog. In spet smo tam, kjer se diskusija ne more končati. Vsak bo stal na svojih stališčih in nihče ne bo mogel dokazati nasprotno. Zato je diskusija je ali ni brezplodna. Ti obdrži svoje mnenje (moj namen ni oporekanje tebi ali ošlaku ali Marijanu). Pač živite v svojem svetu, kar je popolnoma vaša stvar in se ne mislim niti vtikavati. Iznesel sem samo svoje mnenje, ki pa se ga ne bom odrekel, razuen če bi se zgodil zares kakšen čudež npr.: da se bi mi prikazala Marija v kar pa ne verjamem. Po moje se Marija prikazuje avtosugestivni. Moja sugestija pa sigurno ni usmerjena v teizem.LP
jagababa sobota, 09.08.2008 ob 10:36
Nisem prepričan, da si odgovoril na moje vprašanje. Narava vsekakor ni ustvarila vesolja, ker je vesolje tudi narava... Sploh pa, kaj je 'narava'? Zagotovo pa ti ne mislim ničesar vsiljevati. Postavil sem samo vprašanje (kdo je ustvaril človeka in predvsem vesolje/naravo?) in nisem ničesar rekel, da bog je ali ga ni... Če se ti zdijo diskusije brezplodne, pa veš, kaj lahko storiš...
Kajpavem sobota, 09.08.2008 ob 11:25
Nimam pri roki uradnih izsledkov znanstvenikov, toda v spominu (ta je luknjičav) mi je ostalo dam se je začelo prvo življenje na danšnji zemlji približno pred 3 miljardami let (enoceličarji), Prva človeku podobna bitja v zadnjem miljonu teh treh miljard let. Pa še to bitje se je razvijalo in razvijalo preden je postalo bitje sposobno medsebojnega kumuniciranja in sodelovanja. In noben krščanar me ne bo prepričal, da je njihov bog ustvaril nebo in Zemljo vsedmih dneh in ustvaril prva človeka, ki sta znala komunicirati z kačo pa magari je bil to zli duh preoblečen v kačo. Sicer pa poznamo verstva stare vsaj šest tisoč let. Od verstvih, ki so propadla pred 6 tisoč leti pa znanost še ne govori ( vsaj ne javno). In kaj je 6000 let proti 3 miljardami?
2xigor sobota, 09.08.2008 ob 11:47
Ne zdi se mi ta tema brezvezna, samo stvar je v temu, da boš ti za svojimi okopi jaz pa za svojimo. Popostila ne bova. Ne ti ne jaz. To je v redu. Moj namen , sem že napisal ni prepričevanje prepričanega. Jaz sem samo izpostavil svoj vidik.
Tisto o nastanku vesolja in narave, sem tudi že napisal, da boš ti odgovoril, da je to ustvaril Bog. Se vidi, da nisi prebral dobro in si refleksno odgovarjal. Takole: Ti trdiš, da je naravo ustvaril Bog! Dokaži! Ne moreš. Jaz trdim, da je vesolje ustvarila sama narava. Recimo "Veliki pok". tudi jaz tega ne morem dokazati. Obadva sva dogmatika. Zato sem ti napisal, da je razprava o tem nemogoča in jalova. Lahko se teizma lotiš s filozofske plati, kjer se, se da veliko več diskutirati. naprimer: Prepovedano jabolko! To je za mene izhodiščna točka, ki kaže na naravo krščanskega teizma. Ker sta Eva in Adam zaužila prepovedan sad sta spregledala. Prej sta bila slepa (po moje). Torej to pomeni, da moraš biti neveden in je vse OK. Če pa si spregledal ni OK. Krščanska Cerkev se je v svoji zgodovini, obnašala ravno tako. Ljudi je držala v nevednosti, zato, da je lahko sama bogatela. Če bi ljudje videli tega Cerkev ne bi mogla početi! Takih in podobnih navkov je v Bibliji mnogo. Biblija je prazaprav ideologija krščanstva, pa če je to tebi všeč ali ne.
jagababa sobota, 09.08.2008 ob 12:01
Jaz ne vem, ali je bil veliki pok delo narave same ali ne... ti pa veš, da jaz trdim, da je vesolje ustvaril bog. Igor, ti sploh ne potrebuješ sogovornika iz najmanj dveh razlogov: 1. ker sam poveš, kaj sogovornik misli in 2. ker sploh ne 'slišiš', kaj sogovornik v resnici govori... to ni dialog, temveč monolog, v najboljšem slučaju pogovor gluhih... In to je res breplodno.
2xigor sobota, 09.08.2008 ob 14:35
Jagababa: ali ti sploh razumeš kaj sem napisal: napisalsem samo domneve ne pa dokaze, ker jih nimam, prav tako ne kot ti. Pogovarjava se o dogmah. Ne vem če razumeš, vendar sem napisal, da se tukaj nikakor nae moreva sporazumeti. sem ti pa napisal vrsto oporekanj o tvojem Bogu in ideologiji Biblije v kateri pa se da razpravljati, vendar mi nisi niti na eno mojo tezo odgovarjal. Zato smatram, da nimaš proziargumentov. Svetujem ti, da si poiščeš pomoč pri kakšnem teologu, ki ti bo dal nasvete proti mojom"argumentom".
sequel sobota, 09.08.2008 ob 09:08
a je zamenjal Mrevljeta ? _ _ _ ;-)))