Novice.Dnevnik.si Debate/Kolumne

Nekoga moraš imeti rad, pa čeprav Katarino Kresal

Katarina Kresal se očitno še ni definitivno odločila, kaj bo v življenju počela. Ministrica za notranje zadeve se na svojem Facebook profilu namreč predstavlja kot "bodoča predsednica vlade RS oz. predsednica RS". Vsekakor pa smo lahko prepričani, da ji bo pri sprejemanju te težke odločitve pomagal tudi naziv Slovenke leta 2009, ki ji ga je ta teden podelila revija Jana.

 

Da je bila izbrana za Slovenko leta - in to le mesec in pol po tem, ko jo je revija Obrazi izbrala za politični obraz leta -, ni ravno največji politični ali socialni problem, s katerim se je v zadnjem času morala Slovenija soočiti. A to, kar je v svoji brezsramni neokusnosti samo družabna tema za en teden glodanja in zgražanja, je obenem tudi dokaz za instrumentalizirano servilnost nekaterih medijev do politikov in poniglavost nekaterih politikov pri izkoriščanju medijske podpore.

Namenoma sem napisal, da sta Kresalovo za ti dve tituli izbrali reviji - čeprav so obakrat glasovali bralci. Seveda pa obstaja kup razlogov, da v kredibilnost rezultatov dvomimo.

Prvi je ta, da je lastnik in izdajatelj obeh revij eno in isto podjetje. Načeloma ni nemogoče niti neverjetno, da bi avtentični glas ljudstva v obeh primerih izbral isto osebo. Treba pa je vedeti, da bralci izbirajo med nominiranci in nominirankami, ki jih po lastni vesti izbere uredništvo - pa tudi po kolegialnem nareku uprave, nedvomno. Zakaj smo vsi, ki se nam o politiki in medijih vsaj malo sanja, v obeh primerih uganili, da bo izbrana Katarina Kresal?

Za to pa res nismo rabili kristalne krogle! Zmaga dotične spletične v takem nominacijskem kontekstu ni bila niti težka niti presenetljiva. V primeru Obrazov je bilo nominiranih politikov malo. Nekaj se jih je z neskritim navdušenjem plešočih opic pustilo v zvleči v ta cirkus - ki ga je škandalozno prenašala v živo celo nacionalna televizija! -, nekaj se jih na ta nivo ni spuščalo in niti niso prišli na prireditev, nekaj pa je bilo čistih outsiderjev. Kdo drug bi lahko torej zmagal, če ne porcelanasta lady?

Letošnji izbor Slovenke leta, pri katerem so naštimali zmago Kresalovi, je bil prelomen. Ne samo, da še nikoli doslej, v več kot dvajsetih letih, ni zmagala političarka. Političarke - vsaj ne aktivne oziroma izvoljene na demokratičnih volitvah - sploh niso bile nikoli nominirane! (Edini delni izjemi sta Štefka Kučan, Slovenka leta 2002, in Vika Potočnik, leta 1989.) Jana je z leti uveljavila prakso nominiranja zdravnic, umetnic, novinark, menedžerk, socialnih delavk, aktivistk itd. Političarke tu niso imele kaj iskati. Seznami nominirank so bili mogoče včasih čudni in nekonsistentni, a nek prerez zaslužnega damovja je to le bil. In tudi končne zmagovalke niso nikomur mogle biti sporne, če že niso bile ravno osebne favoritke.

Letos pa je Jana s Katarino Kresal ves svoj dolgoletni trud izgrajevanja blagovne znamke Slovenka leta sesula v prah.

V izogib sarkastičnim pripombam vseh dvomljivcev - z mano na čelu - predlagam Meliti Berzelak, odgovorni urednici Jane, in Mateju Raščanu, predsedniku uprave Dela Revij, da javnosti postrežeta z notarsko overjenimi rezultati glasovanja (tudi za akcijo Obrazov). Ne verjamem namreč kar tako, da bi vesoljno bralstvo Jane po dveh desetletjih nepolitičnih nominirank in zmagovalk kar tako na lepem glasovalo za ministrico za notranje zadeve!

Manj verjetna od te druge zaporedne zmage bi bila samo še tretja: da bi recimo dobila viktorja za ne vem kaj, ki ga podeljuje revija Stop (tudi edicija Dela Revij).

Naziv Janine Slovenke leta si je Kresalova zaslužila približno toliko, kot si je Tomaž Ertl zaslužil predsednikov srebrni red za zasluge. Zakaj? Dejstvo, da je bolj čedna od Marije Poszonec, Majde Potrata in Ljubice Jelušič skupaj, gre njeni morebitni priljubljenosti na roko, ni pa odločilno. Tudi to, da je ženska, ni odločilno. Bolj odločilen je njen malomeščansko posodobljeni, tako rekoč urbani populizem, ki se od drugih razlikuje s svojo politično korektnostjo in dobrim posluhom za PR (pa tudi PR gnetljivostjo). Katarina Kresal kot ministrica še ni naredila nič omembe vrednega - pa tudi nobene vidne napake, to je res -, razen da se je ob lanskem napadu na aktiviste potegnila za pravice gejev, pozneje pa še za žrtve prometnih nesreč in pred kamerami celo potočila nekaj solzic.

Ali ljudem to imponira? Ne vem, nekaterim zagotovo. Vem pa, da je bila zaradi svojega življenjskega sloga ob prihodu v politiko tarča mnogih, celo žaljivih pripomb in napadov, ki pa so zdaj v glavnem potihnili. Razen opozicije v zvezi z izbrisanimi se nihče nikoli ni ukvarjal z njenim delom. Toda zakaj bi delo notranjega ministra koga sploh zanimalo, dokler policija ne pretepa državljanov ali jim ne prisluškuje?

Katarina Kresal je lutka, ki se med čakanjem na kakšno boljšo službo kratkočasi z izjavami o gejih in govori na partizanskih proslavah, medtem pa jo zavezniški tisk prizadevno prikazuje kot preporoditeljico slovenske politike. Njena realna politična vsebina pa je seveda enako prazna kot sicer pisano potiskane strani edicij Dela Revij.

Dodaj v: Digg del.icio.us Technorati Reddit

Prijavite napako v članku »

Komentarji
  1. Avatar sobota, 16.01.2010 ob 09:13

    Katarina Kresal

    ... Pravnica leta ... Obraz leta ... Slovenka leta ... Ljubica leta ... Žena leta ...

    ... MATI NARODA, ... in bodoča predsednica vlade RS in prva predsednica RS

    1. alive sobota, 16.01.2010 ob 19:35

      Predsednika ali predsednico države izvolijo državljani na volitvah.
      Mislim, da na moj glas Katarina Kresal lahko računa.
      ( prepričala me je kot političarka, ne kot blondinka)

    2. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:37

      Citat:
      Katarina Kresal

      ... Pravnica leta ... Obraz leta ... Slovenka leta ... Ljubica leta ... Žena leta ...

      ... MATI NARODA, ... in bodoča predsednica vlade RS in prva predsednica RS

      A se zajebavaš ali si nor?

    3. Uporabnik nedelja, 17.01.2010 ob 14:02

      Očitno sem tudi jaz nor.

  2. Amfora sobota, 16.01.2010 ob 09:18

    Katarina Kresal : obraz leta, slovenka leta, bleferka leta

  3. eq1 sobota, 16.01.2010 ob 11:49

    na delu bodo vsekakor upostevali crnkovicev predlog o objavi notarsko overjenega rezultata glasovanja :)

    sam tudi mislim da je mogoce nekje nekaj narobe, ko je v danasnjih casih slovenka leta politik. ali pa mogoce ni zaradi fakta da tako prepoznavnega in glasnega zenskega obraza v moski politicni areni ni bilo ze dolgo casa.

    vseeno pa zgoraj napsian tekst ne morem gledati drugace kot curljanje zavisti in egocentrizma pomesanega z moskim sovinizmom iz vseh avtorjevih odprtin.

    1. andrejyyy sobota, 16.01.2010 ob 21:28

      Citat:
      na delu bodo vsekakor upostevali crnkovicev predlog o objavi notarsko overjenega rezultata glasovanja :)

      sam tudi mislim da je mogoce nekje nekaj narobe, ko je v danasnjih casih slovenka leta politik. ali pa mogoce ni zaradi fakta da tako prepoznavnega in glasnega zenskega obraza v moski politicni areni ni bilo ze dolgo casa.

      vseeno pa zgoraj napsian tekst ne morem gledati drugace kot curljanje zavisti in egocentrizma pomesanega z moskim sovinizmom iz vseh avtorjevih odprtin.

      Čestitam za zadnji odstavek!

  4. Perogrizec sobota, 16.01.2010 ob 12:11

    S temi naslovi ni za pretiravat'. Če, recimo, gostišče "Veseli pijanček" izbira miss, potem se izbranka, miss, najlepša na izboru kiti z naslovom "Miss gostišča Veseli pijanček". Iz tega sledi, da bi se mnoge težave in kritike izbora revije Jana (BTW ali obstaja v Republiki tudi revija Janez..., lahko bi...) kje sem že ostal, aja, vse kritike bi potihnile, če bi se ta izbranka ne imenovala Slovneka leta ampak le SuperJana leta ali vsaj Janinih bralk slovenka leta... ne pa Slovenka leta...
    Tako. Zdaj grem pa kidat sneg, na vrtu, da se prej ne stopi.

  5. Krivica sobota, 16.01.2010 ob 15:42

    Sramotna podkupljivost časopisa iz časopisne hiše dela. To je sicer vedno bila hiša režimskih glasnikov.
    Ženska ki je postavljena na čelo kupljene propadle strnke zato da ščiti interese bogate odvetniškega lobija (beri Senica) in je mimo demokratičnih načel vsilila svojega trojanskega konja za direktorja Nove LB - Draša Veselinoviča. Po parih mesecih je ta gospod poskušal rešiti rit Bošak Šrota ki je pacient odvetnika Senice. Tako se je razkrila cela operacija postavitve trojanskih kobil na čelo stranke in trojanskih konjev na čelo banke.
    In potem ji je partner kupil še izvolitev za slovneko leta.
    Pred časom sem slišal debato gostilniških filozofov da se za oblasti in denar v sloveniji bojujejo dva lobija, na eni strani KLERIKALNA stranka (Rode in njegovi vajenci), na drugi pa Homoseksualci ali po domače buzeranti (Odvetniki Senica, YES in njihovi pomagalci komunisti) in počasi verjamem da smo trenutno v rokah buzerantskega lobija.
    Eni in drugi pa nimajo interesa pomagati širokim množicam ki delajo za 500 evrov. Zato je kar prav da JAnša vabi delavce na ceste, navkjub zgražanju Katarince.

    1. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:40

      Citat:
      Sramotna podkupljivost časopisa iz časopisne hiše dela. To je sicer vedno bila hiša režimskih glasnikov.
      Ženska ki je postavljena na čelo kupljene propadle strnke zato da ščiti interese bogate odvetniškega lobija (beri Senica) in je mimo demokratičnih načel vsilila svojega trojanskega konja za direktorja Nove LB - Draša Veselinoviča. Po parih mesecih je ta gospod poskušal rešiti rit Bošak Šrota ki je pacient odvetnika Senice. Tako se je razkrila cela operacija postavitve trojanskih kobil na čelo stranke in trojanskih konjev na čelo banke.
      In potem ji je partner kupil še izvolitev za slovneko leta.
      Pred časom sem slišal debato gostilniških filozofov da se za oblasti in denar v sloveniji bojujejo dva lobija, na eni strani KLERIKALNA stranka (Rode in njegovi vajenci), na drugi pa Homoseksualci ali po domače buzeranti (Odvetniki Senica, YES in njihovi pomagalci komunisti) in počasi verjamem da smo trenutno v rokah buzerantskega lobija.
      Eni in drugi pa nimajo interesa pomagati širokim množicam ki delajo za 500 evrov. Zato je kar prav da JAnša vabi delavce na ceste, navkjub zgražanju Katarince.

      lejzbike si pa pozabil.

  6. Krivica sobota, 16.01.2010 ob 15:45

    P.S. Čestitam za vrhunsko kolumno. Primerjava z Ertlom je odlična. Ertl je bil udbaš ki je lepo priznal da je delal po ukazu. ČE bi mu ukazali bi zaprl lastno mamo. To ni nič narobe, narobe je le da za redno opravljanej svojega dela ne dobiš medalje. MEdalje so za izredne zasluge.

    1. aeda sobota, 16.01.2010 ob 19:48

      Citat:
      P.S. Čestitam za vrhunsko kolumno. Primerjava z Ertlom je odlična. Ertl je bil udbaš ki je lepo priznal da je delal po ukazu. ČE bi mu ukazali bi zaprl lastno mamo. To ni nič narobe, narobe je le da za redno opravljanej svojega dela ne dobiš medalje. MEdalje so za izredne zasluge.

      Počakajte malo s svojimi ocenami kolumne g. Crnkoviča. Bomo videli, kako se bo odzvala nič kriva ministrica. V tem primeru prav gotovo ni nič kriva, ker se ni sama izglasovala, če avtor že namiguje na vpliv LASTNIKA na izbiro predlaganih kandidatk...
      Za redno opravljanje svojega dela ne dobiš medalje, pravite. Grozeči miting je bil torej po vašem mnenju REDNO DELO; prav škoda, da ga tedanja vlada ni spustila v Ljubljano; gospod Ertl ne bi imel pogojev za odlikovanje, kakšne bi bile posledice napovedanega mitinga - ja, to je pa vam in vsem vašim somišljenikom popolnoma vseeno, kajne? Vas in vam podobne ne brigajo posledice, vas zanima samo omalovaževanje odlikovanca in priložnost za pljuvanje po predsedniku države, kajne?
      Kako že pravi parafrazirani pregovor >>človek človeku volk<<? SLOVENEC SLOVENCU SLOVENEC.

    2. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:42

      Citat:
      Počakajte malo s svojimi ocenami kolumne g. Crnkoviča. Bomo videli, kako se bo odzvala nič kriva ministrica. V tem primeru prav gotovo ni nič kriva, ker se ni sama izglasovala, če avtor že namiguje na vpliv LASTNIKA na izbiro predlaganih kandidatk...
      Za redno opravljanje svojega dela ne dobiš medalje, pravite. Grozeči miting je bil torej po vašem mnenju REDNO DELO; prav škoda, da ga tedanja vlada ni spustila v Ljubljano; gospod Ertl ne bi imel pogojev za odlikovanje, kakšne bi bile posledice napovedanega mitinga - ja, to je pa vam in vsem vašim somišljenikom popolnoma vseeno, kajne? Vas in vam podobne ne brigajo posledice, vas zanima samo omalovaževanje odlikovanca in priložnost za pljuvanje po predsedniku države, kajne?
      Kako že pravi parafrazirani pregovor >>človek človeku volk<<? SLOVENEC SLOVENCU SLOVENEC.

      Zgodovina je za tebe španska vas.

    3. Krivica nedelja, 17.01.2010 ob 20:20

      Bil sem kot prostovoljec v TO z pravo puško in z pravimi metki 10 dni v jarku na hrvaški meji. Pa vseeno nisem pričakoval ali dobil kakšenkoli medalje. To sem preprosto štel za svojo dolžnost in sem bil srečen da smo se hitro izvlekli in da smo lahko šli delati naprej. Še več, nikoli mi ni padlo na pamet da bi zaradi tega lahko oropal bencinski servis, kaj šele cel ISTRABENZ.
      Trenutnega predsednika sem izvolil, ga ne pljuvam, imam pa pravico imeti svoje mnenje. In v konkretnem primeru je gospod predesdnik storil neprimerno potezo, ki je bila kar provokacija.
      Ponavljam Ertl je bil vojak režima, je redno in pridno izvrševal ukaze. To ni protizakonito, ali kakor koli narobe, ampak ponavljam, tudi mater bi zaprl če bi mu tako ukazali. Toda simbolno je bil na nasprotni strani in si te medalje ni zaslužil. Za vse tiste mikrofone ki jih je dal postaviti, ali za vse tiste MLADINE ki jih je dal zmleti. Za vse tiste arhive udbe in policije ki so jih tedne in tedne mleli v količevem in ki so omogočili nekaterima najbolj umazanim aparatčikom komunističnega režima da so se prodajali kot patrioti. Tudi smatram zelo zgrešeno da ni bila izvedena lustracija, ne zaradi kaznovanja za nazaj, ampak zaradi preprečitve umazanije za naprej. In ta umazanija se je žal prelila in razliala v novo slovenijo, do te mere da smo državlajni že kar globoko razočarani.

  7. flak sobota, 16.01.2010 ob 18:43

    Primerjava z Ertlom je za lase privlečena (beri neinteligentna), stičnosti je enostavno premalo. Glede na prikazano bi bilo bolj pošteno primerjati Marka Crnkovića z Bojanom Požarjem.
    Drži pa, da gre pri tem pojavu za učinke odnosov z javnostmi, pa vendar, KK je vsaj na deklarativni ravni edina ministrica žandarmerije, ki se odkrito postavi na stran deprivilegiranih in zavzema neko, recimo temu, evropsko liberalno držo. Za razliko od dosedanjih ministrov, ki so hodili naokoli z blatnimi čevlji.

  8. alfa sobota, 16.01.2010 ob 18:50

    Katarina Kresal je lutka, ki se med čakanjem na kakšno boljšo službo kratkočasi z izjavami o gejih in govori na partizanskih proslavah, medtem pa jo zavezniški tisk prizadevno prikazuje kot preporoditeljico slovenske politike. Njena realna politična vsebina pa je seveda enako prazna kot sicer pisano potiskane strani edicij Dela Revij.

    Bravo Crnkovič!

  9. polona.jamnik sobota, 16.01.2010 ob 19:07

    Crnkovič se je spravil na takšna ali drugačna glasovanja ljudi- na rezultate anket, na Obraz, Slovenko leta....in ugotavlja, da je vse v naprej prirejeno, v naprej znano... kdaj se bo spravil še na vse RTV-jevske ankete v političnih ali zabavnih oddajah? Tudi tam je vse v naprej znano, mar ne? Tudi pozablja, da berejo Jano v glavnem ženske in da jih je večina od nominirank najbolj poznala ravno Kresalovo. Morda tudi iz razlogov, ki jih navaja "eq ". Sicer pa je, poleg tega da je lepa, tudi odločna, upošteva pravno državo, se trudi urediti stvari v policiji in prometu...ter si zasluži biti Slovenka leta vsaj toliko kot Obama Nobelov nagrajenec. No, če bi izbirala jaz, bi pomislila tudi na Čebaškovo.
    Moje vprašanje kolumnistu: Ali moraš res tako omalovažujoče pisati, n.pr.: ..Zmaga dotične spletične...z neskritim navdušenjem plešočih opic...prerez zaslužnega damovja...Katarina Kresal je lutka, ki se med čakanjem na kakšno boljšo službo kratkočasi z izjavami o gejih in govori na partizanskih proslavah, medtem pa jo zavezniški tisk prizadevno prikazuje kot preporoditeljico slovenske politike. Njena realna politična vsebina pa je seveda enako prazna kot sicer pisano potiskane strani edicij Dela Revij.? Blagor tebi, ko si tako vseveden in nad vsemi. Pazi, da se ne boš enkrat razpočil od napuha.

    1. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:45

      Citat:
      Crnkovič se je spravil na takšna ali drugačna glasovanja ljudi- na rezultate anket, na Obraz, Slovenko leta....in ugotavlja, da je vse v naprej prirejeno, v naprej znano... kdaj se bo spravil še na vse RTV-jevske ankete v političnih ali zabavnih oddajah? Tudi tam je vse v naprej znano, mar ne? Tudi pozablja, da berejo Jano v glavnem ženske in da jih je večina od nominirank najbolj poznala ravno Kresalovo. Morda tudi iz razlogov, ki jih navaja "eq ". Sicer pa je, poleg tega da je lepa, tudi odločna, upošteva pravno državo, se trudi urediti stvari v policiji in prometu...ter si zasluži biti Slovenka leta vsaj toliko kot Obama Nobelov nagrajenec. No, če bi izbirala jaz, bi pomislila tudi na Čebaškovo.
      Moje vprašanje kolumnistu: Ali moraš res tako omalovažujoče pisati, n.pr.: ..Zmaga dotične spletične...z neskritim navdušenjem plešočih opic...prerez zaslužnega damovja...Katarina Kresal je lutka, ki se med čakanjem na kakšno boljšo službo kratkočasi z izjavami o gejih in govori na partizanskih proslavah, medtem pa jo zavezniški tisk prizadevno prikazuje kot preporoditeljico slovenske politike. Njena realna politična vsebina pa je seveda enako prazna kot sicer pisano potiskane strani edicij Dela Revij.? Blagor tebi, ko si tako vseveden in nad vsemi. Pazi, da se ne boš enkrat razpočil od napuha.

      Tudi ti si napisala tolik bedarij, da se mi zdi ,da si tudi ti vsevedna.

  10. alive sobota, 16.01.2010 ob 19:24

    Madona kako gre Katarina Kresal nekaterim v nos,
    zdi se mi, da gre ta seksistična alergija predvsem na njeno sposobnost
    artikuliranega izražanja in delovanja, kar jim ne gre skupaj z nekimi stereotipi
    Sploh pa ne verjamem, da kdo od strupenih komentatorjev tu zares misli,
    da je politična sposobnost Katraine Kresal šibka...
    na naslednjih volitvah ima precej verjetno moj glas

  11. Wagnerr sobota, 16.01.2010 ob 19:33

    Nekaterih se enostavno ne bere in mednje prav gotovo spada sluzasti Marko Crnkovič.
    Počasi bom pričel verjeti, da je z mano nekaj narobe, saj opažam da ne berem teh tipov na -ić, pa resnično nisem... prav zares... brez dvoma... saj prav uživam brati Dežuloviča ali Milharčiča... zakaj ravno Vojnoviča in Crnkoviča ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Pa saj nista takšna brezveznika, sploh ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Resnično nista takšna brezveznika, niti najmanj... zakaj potem ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Pa saj nista takšna brezveznika, sploh ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ?

    Ja, pa sta ! ! ! Brezveznika ! ! ! Sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta... breeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeez veeeeeeeee eeeeeeeeeznika !

    1. GROF THURN sobota, 16.01.2010 ob 20:45

      Sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta... se ljubila v fitnesu, solariju...

    2. Wagnerr sobota, 16.01.2010 ob 22:32

      Citat:
      Sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta... se ljubila v fitnesu, solariju...

      Kdo? Marko in Goran ? Marko in Luka Novak ?

    3. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:49

      Citat:
      Nekaterih se enostavno ne bere in mednje prav gotovo spada sluzasti Marko Crnkovič.
      Počasi bom pričel verjeti, da je z mano nekaj narobe, saj opažam da ne berem teh tipov na -ić, pa resnično nisem... prav zares... brez dvoma... saj prav uživam brati Dežuloviča ali Milharčiča... zakaj ravno Vojnoviča in Crnkoviča ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Pa saj nista takšna brezveznika, sploh ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Resnično nista takšna brezveznika, niti najmanj... zakaj potem ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Pa saj nista takšna brezveznika, sploh ne... Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ? Zakaj ?

      Ja, pa sta ! ! ! Brezveznika ! ! ! Sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta in sta... breeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeez veeeeeeeee eeeeeeeeeznika !

      Tisti ki butelnje bere je večji butelj.

  12. pav sobota, 16.01.2010 ob 19:58

    Saj BB si najbrž niso upali nominirati, ker bi ostala brez enega samega glasu. Tudi moj glas bi Katarina Kresal dobila, če bi brala Jano in glasovala.

    1. GROF THURN sobota, 16.01.2010 ob 20:44

      Torej si punčka. ?? Potem si Pavka.

  13. GROF THURN sobota, 16.01.2010 ob 20:43

    Marko to je zadetek. Levica dela nov obraz in podlago na katero zna stopiti Kresalova ko bo levica odstavila Pahorja. Golobič je padel, Jankovič prav tako. Pahor še ne ve ali pa mogoče ve kaj mu pripravljajo. Erjavec je v tem trenutku rešilna bilka Pahorja.

  14. dr.Koštrun sobota, 16.01.2010 ob 20:59

    ... aaaaww, marko...jasno in glasno.. prvič po dolgem času...

    Mogoče bi dodal še kaj o nakupu politične stranke, odkupu dolgov in osvajanju dveh državotvornih resorjev... in to s 5% glasov... fuckin' coup d'etat...

    so what? ampak, da je bolj čedna od Marije Poszonec, Majde Potrata in Ljubice Jelušič skupaj... ne to pa ne.. res da ima "brkove kot Karađorđe..." ampak jest sem za "hairy scary"... čes Ljubico je ni...

  15. andrejyyy sobota, 16.01.2010 ob 21:22

    Ta kolumna Marko pa je malce žaljiva do bralcev oz. predvsem bralk omenjenih revij, se ti ne zdi?!? Če slučajno ne veš revijo Jana in Obrazi berejo predvsem ženske..in če še slučajno ne veš, je Katarina Kresal precej priljubljena med ženskami, saj velja za urejeno, uspešno in simpatično! Se zna postavit za sebe in svoja stališča, v svojih komentarjih je strokovna in tudi pokaže človeško plat!!!

    1. GROF THURN sobota, 16.01.2010 ob 21:58

      Hahaaahaahaaaaaaaaa. Gori vatraaaaa.. Platonska ljubezen Andrejčka. Najt si babo, tako živo, da jo boš v roke prijel, potem ne boš rabil gledat K.

    2. andrejyyy ponedeljek, 18.01.2010 ob 09:53

      Citat:
      Hahaaahaahaaaaaaaaa. Gori vatraaaaa.. Platonska ljubezen Andrejčka. Najt si babo, tako živo, da jo boš v roke prijel, potem ne boš rabil gledat K.

      Malo še provociraj model, potem pa bo dovolj! Bom nekako izvedel kdo si, brez skrbi!!

  16. smucar sobota, 16.01.2010 ob 21:49

    Sramota za takšen komentar g. Crnkovič. Če vam neka oseba ni všeč še ni treba dvomiti v legitimnost izbora posamezne revije. Primerjati ta izbor z odlikovanjem Ertla, pa dejstvo, da že dvajst let te nagrade ni dobila političarka...joj, joj, joj torej najboljše da kar g. Crnkovič pove kdo bi si ta naziv zaslužil pa bo vse lepo in prav, pa še zelo legitimno.
    Če nimaš kaj bolj pametnega pisat raje ne piši.

  17. GROF THURN sobota, 16.01.2010 ob 21:56

    Crnkovič, po komentarjih si očitno dobro zadel. Znerviral si nekaj K. fanov.

    Dr Koštrun te je pa kvalitetno dopolnil. Tudi jaz sem za bolj poraščene punce. ampak tam kjer je treba. Ne glih Fredi Muller. Nisem pa za une buške tipa Beb...!

  18. Neyc sobota, 16.01.2010 ob 23:13

    A ni pred parimi leti tisti nagnusni prefabanec, katerega ime se mi gnusi natipkat dobil pri Večeru nagrado za Bob leta, ki je 110% plagiat zblojenca, katrerega tudi ni vredno omenjati!??

    1. polona.jamnik nedelja, 17.01.2010 ob 00:15

      Pa se je takrat M. Crnkovič kaj zgražal?

  19. Ljudje žalostnih oči sobota, 16.01.2010 ob 23:32

    Crni !! Sedi 5!! Naslednja titula bo SMRKLJA LETA!!

  20. moje mnenje nedelja, 17.01.2010 ob 01:02

    Tokrat je Crnkovic udaril mimo. Vedno bolj se obnasa kot kaksen zatezen, tecen 'old fart'.

  21. duke nukem nedelja, 17.01.2010 ob 05:46

    Crnkovič,sredina tarče.Postajaš stari Marko.Kar pa se goveda tipa andrey,neyc,polona,pavka itd malih brezobraznih prisklednikov tiče kdo ti bo povrnil deset minut življenja,ko si se ukvarjal z njimi.glasovanja ja korektno.Kako je že povedal oni Langa JEBEM VAM SUNAC.Kaj si pa ženske na štajerskem,halozah,prekmurju,beli krajini o slovenki leta pa mislim ,da senzibilna toskančanka s polno ritjo vsega v borbi za ženske s štiristo evri ob svoji napuhlosti niti noče slišati.Če bi torej naredili rezime:slovenka leta mora izpolnjevati:od tu naprej se samocenzuriram

  22. meneni nedelja, 17.01.2010 ob 07:49

    JANA,kakšna JANA,prvič slišim da obstoja revija Jana.. Tudi znanci,prijatelji,sosedje ne poznajo revije z imenom JANAVerjetno da se je avtor zmotil v imenu revije.

    1. meneni nedelja, 17.01.2010 ob 08:05

      Pravkar me je nekdo klical in pravi da je ta revija včasih izhajal pod taktirko neke Bernarde in je bila najbolj prodajana če je pisalo
      da je neki revni družini zgorela hiša,da je neki mali otrok,edinček, padel iz petega nastropja,da je celotna družina zgorela v avtu..

  23. janez smolnikar nedelja, 17.01.2010 ob 09:21

    Na Dnevniku "imamo" veliko dobrih in berljivih kolumnistov med katere ti "veliki" Marko prav gotovo ne spadaš. Na prste obeh rok bi lahko preštel vse tvoje prebrane kolumne, medtem ko enega Miheljaka, Tanje Pučko, Milhariča, Dežuloviča, Vojnoviča, "Zgago", Mastnaka itd ne moreš zgrešiti. Ko sta se razšla Dnevnik in Mile Šetinc, ne vem zakaj, je Dnevnik siromašnji za pet minut dobrega branja. Vprašujem pa se, kako lahko ti vsevedi Marko lahko na "naših dnevnikovih" straneh tako pritlehtno ocenuješ in poniglavo dvomiš v poštenost ankete za Slovenko leta. Ali se se vprašal in zahteval enak notarski rezultat anketiranja na nacionalki !?
    Glede nominiranja ne bom komentiral, ker pri vsakem takem izbiranju ali tekmovanju ostanejo nekateri ousiderji. Tako je in bo. verjetno pa so vsakega poprej vprašali ali želi javno nastopati, kar bi bilo pošteno. Ne poznam tega ozadja, mislim pa da bo moralo biti tako. Katarina pa blestela, kar sem videl po prebliskih v oddajah, ker sicer nekaj takega na TV ne gledam, blesti v političnih vodah, kot ministrica pa je pokazala vsem svojim predhodnikom kako je treba delati na tem zahtevnem področju, kjer vsi nismo enakega mnenja. Zakon pa je za vse enak. In če bo Katarina nekoč premierka ali celo predsednica države nič zato. Šla je v politične vode, kjer se je od vseh naših političark najbolje izkazala s svojim delom in pristopom. Nekoliko ji zamerim, to je tudi moja edina negativna točka, njeno tu pa tam prikazano malomeščanstvo. Še to Katarina odpravi vsaj v javnosti in boš postala naša "Katarina Velika",
    Lp

    1. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:55

      Citat:
      Na Dnevniku "imamo" veliko dobrih in berljivih kolumnistov med katere ti "veliki" Marko prav gotovo ne spadaš. Na prste obeh rok bi lahko preštel vse tvoje prebrane kolumne, medtem ko enega Miheljaka, Tanje Pučko, Milhariča, Dežuloviča, Vojnoviča, "Zgago", Mastnaka itd ne moreš zgrešiti. Ko sta se razšla Dnevnik in Mile Šetinc, ne vem zakaj, je Dnevnik siromašnji za pet minut dobrega branja. Vprašujem pa se, kako lahko ti vsevedi Marko lahko na "naših dnevnikovih" straneh tako pritlehtno ocenuješ in poniglavo dvomiš v poštenost ankete za Slovenko leta. Ali se se vprašal in zahteval enak notarski rezultat anketiranja na nacionalki !?
      Glede nominiranja ne bom komentiral, ker pri vsakem takem izbiranju ali tekmovanju ostanejo nekateri ousiderji. Tako je in bo. verjetno pa so vsakega poprej vprašali ali želi javno nastopati, kar bi bilo pošteno. Ne poznam tega ozadja, mislim pa da bo moralo biti tako. Katarina pa blestela, kar sem videl po prebliskih v oddajah, ker sicer nekaj takega na TV ne gledam, blesti v političnih vodah, kot ministrica pa je pokazala vsem svojim predhodnikom kako je treba delati na tem zahtevnem področju, kjer vsi nismo enakega mnenja. Zakon pa je za vse enak. In če bo Katarina nekoč premierka ali celo predsednica države nič zato. Šla je v politične vode, kjer se je od vseh naših političark najbolje izkazala s svojim delom in pristopom. Nekoliko ji zamerim, to je tudi moja edina negativna točka, njeno tu pa tam prikazano malomeščanstvo. Še to Katarina odpravi vsaj v javnosti in boš postala naša "Katarina Velika",
      Lp

      Vojnovič in Tanja,drugo si pa domov pelji z Mihelakom na čelu.

  24. dr.Koštrun nedelja, 17.01.2010 ob 09:27

    ...uff komaj čakam, da pride tale kolumna v Narodov Blogor... tam bo šele zanimivo... ker bo bolj artikulirano....

  25. bsajovic nedelja, 17.01.2010 ob 09:39

    "Tudi to, da je ženska, ni odločilno". Človek, pa kje imaš glavo ?
    Če bi bila moški bi bila verjetno bolj težko Slovenka leta, ne ?

    1. rožmarinka nedelja, 17.01.2010 ob 10:16

      Zakaj, če kupi ljubimec celotno edicijo, se da to tudi skoz spravit. Ne bodi malenkosten!

  26. packa2 nedelja, 17.01.2010 ob 09:55

    Ha ha, Marko, dokler si nas na straneh Jane razveseljeval s kolumno o svojem sinu, so bile pa njene strani bolj polne, kaj?

  27. rožmarinka nedelja, 17.01.2010 ob 10:15

    Mislim da jo čaka še naziv športnica leta, glede na smučarske dosežke, pa zajčica leta, glede na odzive policistov ob njenem obisku, kot je to namigoval Geršak, pa mogoče še hči leta, glede na to kako krije hrbet svoji materi, pa tudi o bratu se kaj sliši.

  28. bajigor nedelja, 17.01.2010 ob 10:17

    Kdo še objavlja Crnkovičeve kolumne,ker takih bedarij ni možno prebirati.

    1. grom&blisk nedelja, 17.01.2010 ob 11:50

      Citat:
      Kdo še objavlja Crnkovičeve kolumne,ker takih bedarij ni možno prebirati.

      Je , je. samo sredine si oglej. Opazil boš tudi reakcije sektašev. samo še zborček ustanovite in boste popolni.

  29. francimedbusanci nedelja, 17.01.2010 ob 10:19

    "... dokler policija ne pretepa državljanov ali jim ne prisluškuje?"
    A da ne? Ja gospod Crnkovič, kje pa vi živite*

  30. janez smolnikar nedelja, 17.01.2010 ob 10:26

    Policija dela po zakonu. Če si normalen državljan, ne delaš incidentov na javnem mestu, nisi kriminalec, lopov in podobno se ti ni treba bati, da boš dobil batine ali boš prisluškovan. Nikoli se zaradi tega nisem bal, niti v času socializma niti sedaj. V nasprotnem primeru lahko pridemo do anarhije, kot na divjem zahodu, kjer je izbrana družba javno linčala posameznika.
    lp

  31. smorn nedelja, 17.01.2010 ob 11:10

    Marko, a si ti še v puberteti?

  32. Novak nedelja, 17.01.2010 ob 11:18

    Marko, spet lepo napisano, ampak te moram razočarati: Katarina je vseeno lepša od tebe.

    1. grom&blisk nedelja, 17.01.2010 ob 11:52

      Citat:
      Marko, spet lepo napisano, ampak te moram razočarati: Katarina je vseeno lepša od tebe.

      A imaš ti mogoče kake težave glede usmerjonosti.

  33. grom&blisk nedelja, 17.01.2010 ob 11:57

    No zanimivo. Volitve so se že pričele. Načrtovano usmerjanje in zastonj reklama. Tu na spletu se pojavljajo ali copatarji ali pa plačanci, ki morajo blejati, kakor jim je ukazano oziroma o višini honorarja. Še en dokaz, da pisec kolumne ni na plačilnem seznamu in piše po svoji vesti, kar pa veliki večini ne ustreza. Sicer ste pa jutri še vedno lahko predpražnik. Pa še srečo imate. ker je zunaj zelo niska temperatura se boste zopet lahko pohvalili z neko trdoto. Samo še to ostabe, vse drugo so samo še tuljenje v nebo ob polni luni, kot volkovi!, tudi lansiranje kandidatov Vsaka primerjava je zgolj slučajna. Čakam na prvega kandidata, ki bo oponiral!

  34. dedo nedelja, 17.01.2010 ob 12:15

    Saj bila tudi Milena Močivnik slovenkka leta,ampak so jo imenovali "pasja mama".Ona je skrbela za pse,kešarica pa za svojo rit,na ljudi se pa ona požvižga.

  35. Emil S. nedelja, 17.01.2010 ob 12:17

    kot prvo - ne vem, kje je Kresalova vsem tako zelo "leta"? Tisti zgnečen, neproporiconalen obraz (visoko čelo in na zgornjem robu nizko zasekan nos), šprikljasto tanke nogice kot dva zobotrebca, hladna, krapom (ribam) podobna usta, zategnjena v kotičkih navzdol oziroma zašponana nazaj (verjetno zaradi vsesplošne zategnjenosti?) ... Ne vem, verjetno ljudje vidijo samo "blod lase" (ki pa so tudi bolj rjavi, kot blond), in pač to, da verjetno, če je ženska, ima nekje med nogami nekaj, s čimer pač mnogim moškim lahko diktira življenje ...

    Kot drugo - Marko, pozabil si, da se je vendarle močno zavzela za izbrisane, tisto skorajda sveto temo levih, liberalnih ljudi, s čimer je v startu dobila kar evliko plus točk, in ko je zaradi tega preživela še interpelacijo z dobrim govorom (za katerega pa lahko verjetno močno dvomimo, da ga je napisala sama ...) ....

    Treba si je pogledati v oči in pač ugotoviti, da je Katarina Kresal prvič v Sloveniji (za Janezom Drnovškom) takorekoč nekakšen "politični projekt", ki ga sicer fura samo ena stranka v ozadju, in to je LDS, stranka kapitala. Menda je pri njih celo simptomatično, da je v bližini katarine vedno nek njen PR-ovec in fotograf, nič ne sme ostati neopaženo ... torej je Katarina Kresal dobesedno nekakšna politična lutka.

    1. rožmarinka nedelja, 17.01.2010 ob 14:48

      Citat:
      kot prvo - ne vem, kje je Kresalova vsem tako zelo "leta"? Tisti zgnečen, neproporiconalen obraz (visoko čelo in na zgornjem robu nizko zasekan nos), šprikljasto tanke nogice kot dva zobotrebca, hladna, krapom (ribam) podobna usta, zategnjena v kotičkih navzdol oziroma zašponana nazaj (verjetno zaradi vsesplošne zategnjenosti?) ... Ne vem, verjetno ljudje vidijo samo "blod lase" (ki pa so tudi bolj rjavi, kot blond), in pač to, da verjetno, če je ženska, ima nekje med nogami nekaj, s čimer pač mnogim moškim lahko diktira življenje ... Kot drugo - Marko, pozabil si, da se je vendarle močno zavzela za izbrisane, tisto skorajda sveto temo levih, liberalnih ljudi, s čimer je v startu dobila kar evliko plus točk, in ko je zaradi tega preživela še interpelacijo z dobrim govorom (za katerega pa lahko verjetno močno dvomimo, da ga je napisala sama ...) .... Treba si je pogledati v oči in pač ugotoviti, da je Katarina Kresal prvič v Sloveniji (za Janezom Drnovškom) takorekoč nekakšen "politični projekt", ki ga sicer fura samo ena stranka v ozadju, in to je LDS, stranka kapitala. Menda je pri njih celo simptomatično, da je v bližini katarine vedno nek njen PR-ovec in fotograf, nič ne sme ostati neopaženo ... torej je Katarina Kresal dobesedno nekakšna politična lutka.

  36. Emil S. nedelja, 17.01.2010 ob 12:18

    PS: pa gospa večinoma, kljub mladim letom, vedno zgleda nekam "čemerna". Verjetno zaradi fizionomije obraza.

    Jaha pač na krilih simptoma "harward blonde", čeprav ni karakterno niti približno tako simpatična.

  37. Emil S. nedelja, 17.01.2010 ob 12:19

    PSS: "leta" = "lepa".

    1. tajkun nedelja, 17.01.2010 ob 13:20

      Tako kot je bedasto markovo nakladanje,še bolj bedast je tvoj komentar.Ljudje smo pač različni, enim je vseč Katarina ( pa ne trdim da je lepotica ) drugim pa je vseč Barbara ( tudi ne trdim da je najgrša ).
      Vseeno če si že Katarino ocenil kot, te citiram :Tisti zgnečen, neproporiconalen obraz (visoko čelo in na zgornjem robu nizko zasekan nos), šprikljasto tanke nogice kot dva zobotrebca, hladna, krapom (ribam) podobna usta, zategnjena v kotičkih navzdol oziroma zašponana nazaj (verjetno zaradi vsesplošne zategnjenosti?) ... me prav zanima, kako bi to drugo ocenil.
      Ali pa le zdraviš frustracije?

  38. Kistenland nedelja, 17.01.2010 ob 14:30

    No Marko se moti, ko zapiše, da ni naredila nič omembe vrednega. Recimo jasno se je pokazala kot popolna debilka za pravo in demokracijo. Ta butasta kuzla je ob napovedi zborovanj, izrekla prvovrstni debilizem o tem, da gre za povratek v ledeno dobo demokracije.
    Da je butasta kuzla kaže že to, da so zborovanja celo izrecno dovoljena v ustavi kot demokratično sredstvo in možnost, ona, ki pa naj bi bila poznavalka prava in v resorju, ki ščiti pravo, tega ne ve in to označoi za ledeno dobo demokraciej.

    Ta kresalovski debilizem je moral potem izrecno popravljati sam Pahor, ko je dejal, da so zborovanja legalna in legitimna.

    In taka pravno in demokratično nepismena butasta kuzla je Slovenka leta ???

  39. tajkun nedelja, 17.01.2010 ob 15:52

    Kistenlandčan :
    Kakšna pošast, kakšna zmeda, kakšen nosilec protislovij, kakšno čudo ! Sodnik nad vsem, nemočen črv zemlje; čuvar resnice, kotišče negotovosti in zmote, slava in izmeček vesolja !
    Po vesh Frenkih, Frančkih SNZV,ju si sedaj našel pravi nick. Pa to ni moje mnenje, jaz ga imam o tebi še slabšega.

  40. Uroš Vošnjak nedelja, 17.01.2010 ob 16:08

    Marko, Marko, vas pa tudi zanaša! In tudi tokrat je podobno, ko svoja mnenja in domneve spreminjate v zaključke, v neka splošno veljavna dejstva. Pa še veleumna vam uide, ko zapišete, da pri izboru Kresalove za Slovenko leta ni bilo merodajno to, da je ženska! Ob tem se mi namreč porodi vprašanje - so kandidirali tudi moški?!
    Mislim, da ste si nabrali že dovolj izkušenj, na osnovi katerih bi lahko vedeli, da Dnevnik berejo eni, Demokracijo drugi, Novice spet tretji. In da si tudi rezultati anket, ki jih izvaja SDS na eni ter SD na drugi strani niso enaki. Ker tudi biti ne morejo. In, pa če vam je všeč ali ne, tudi to bi lahko vedeli, da četudi izbor ni po vašem (ali mojem ali nekoga tretjega) okusu, to še ne pomeni, da lahko izničujete izbor tistih, ki so pri njem sodelovali. Saj imate tudi vi pravico kupiti Jano in oddati svoj glas, mar ne?
    Samo to sem želel povedati. Seveda, imate pravico do lastnega mnenja (in je le-to celo zaželjeno), a zaradi tega še nimate pravice podtikati slabih dejanj drugim, če za to nimate argumentov. Razen, če drugačnega načina sami ne poznate, kakopak.

  41. polona.jamnik nedelja, 17.01.2010 ob 17:33

    "Vem pa, da je bila zaradi svojega življenjskega sloga ob prihodu v politiko tarča mnogih, celo žaljivih pripomb in napadov, ki pa so zdaj v glavnem potihnili. " S tem soglašam. Vendar se mi zdi zelo zanimivo, da vas ne skrbi življenjski slog tistih, ki so ga zelo spremenili šele po prihodu v politiko.

  42. igorigor nedelja, 17.01.2010 ob 18:40

    Nimam te rad Crnkoviću, pohvalit te pa vseeno moram. Dobro si ga udaril v center. Prepozno so se nam odprle oči. Gospodično Tajkunko delajo neke skrivne sile za prvega politika v državi. Jaz sem volil Pahorja pa sem se nasankal. Ampak Katarina pa ne dobi mojega glasu. Ima predebelo denarnico. Pika. Konec.

    1. tajkun nedelja, 17.01.2010 ob 18:56

      ti bedna kopija Igorja, bi se lahko naučil vsaj slovenščine,tako pa izgledaš pritepeno ščene, brez svojega imena in ritolizec najbolj osovraženih pri nas.

    2. igorigor nedelja, 17.01.2010 ob 19:16

      tajkun: Jaz sem pravi igorigor. Če ti ni več všeč pa nisva več prijatelja. Mene danes ni bilo pa vklopim in vidim da mi zopet eden not vdira. Sam satan je, pravim. Tisti ki je bil ..gnoj ni pravi Igor. Jaz sem pravi igorigor in ne dam svojega nicka. Se pa čas spreminja in jaz tudi. Me je pa res začelo biti sram ker se levičarji kozlovsko obnašamo. Zmerjamo, provociramo, psujemo. Tako ne gre več naprej vsi nas že imajo za levičarske norce. Jaz se tako ne grem več. Provokatorja bom pa že dobil, sem mu nastavil. Boš videl.

    3. notranji sovražnik nedelja, 17.01.2010 ob 21:42

      tajkun, imaš prav. iiggoorrjja so dezidentificirali in zgleda da tudi lobotomirali...

  43. madonax nedelja, 17.01.2010 ob 19:45

    Crnikovič zadetek v polno. Slovenska politična Paris Hilton, ne sam lutka, ampak klovn iz porcelana. Kaj bo, ko jo bodo zapustili zavezniki z veliko obrazi, ji bo dovolj urbana in gejevska furija. .

  44. Lanana ponedeljek, 18.01.2010 ob 03:35

    Tole ni res:
    "Ministrica za notranje zadeve se na svojem Facebook profilu namreč predstavlja kot "bodoča predsednica vlade RS oz. predsednica RS"."
    Sem preverila. Oba naziva sta navedena na neki X strani znotraj Facebooka, ki naj bi bila peticija za to, da se KK odloči za kandidaturo na ta mesta. Ona ima svoj profil, na katerem se predstavlja kot predsednica LDS in ministrica MNZ. Od kolumnista, ki je spletni urednik bi lahko pričakovali malo več usposobljenosti, da razbere, kaj je profil in kaj neka slabo obiskana peticija.

  45. GROF THURN ponedeljek, 18.01.2010 ob 08:59

    MMC

    Bi moral pravosodni minister Aleš Zalar odstopiti kot to zahteva SDS?
    Da.
    52%
    Ne.
    41%
    Ne vem. / Me ne zanima.
    7%
    Število glasov: 1533

  46. marko.crnkovic ponedeljek, 18.01.2010 ob 09:42

    PS: Zapis Katarine Kresal na Facebooku, da naj bi postala predsednica vlade ali predsednica, bi naj bila poseg (peticija) neznanega administratorja, ne njena lastna predstavitev. Čeprav tega ta hip ne morem preveriti, jemljem uvodni odstavek nazaj in se ge. Kresal opravičujem, prav tako pa tudi bralcem Dnevnikovega Objektiva in svojega bloga (kjer je kolumna tudi objavljena).

    1. andrejyyy ponedeljek, 18.01.2010 ob 10:07

      Citat:
      PS: Zapis Katarine Kresal na Facebooku, da naj bi postala predsednica vlade ali predsednica, bi naj bila poseg (peticija) neznanega administratorja, ne njena lastna predstavitev. Čeprav tega ta hip ne morem preveriti, jemljem uvodni odstavek nazaj in se ge. Kresal opravičujem, prav tako pa tudi bralcem Dnevnikovega Objektiva in svojega bloga (kjer je kolumna tudi objavljena).

      Ne vem ali si imel slab dan..pa vseeno si me precej razočaral s to "kolumno"! Zelo očitno ti gre ga.Kresal zelo na živce..in ta kolumna je plod te jeze ali morda celo zavisti?! Svoje domneve izražaš kot zaključke in dejstva?! Halo?!

    2. GROF THURN ponedeljek, 18.01.2010 ob 10:09

      A za Praprotnika imaš pa druga merila, halllooooo ANDREJČEK.

    3. GROF THURN ponedeljek, 18.01.2010 ob 10:10

      Citat:
      PS: Zapis Katarine Kresal na Facebooku, da naj bi postala predsednica vlade ali predsednica, bi naj bila poseg (peticija) neznanega administratorja, ne njena lastna predstavitev. Čeprav tega ta hip ne morem preveriti, jemljem uvodni odstavek nazaj in se ge. Kresal opravičujem, prav tako pa tudi bralcem Dnevnikovega Objektiva in svojega bloga (kjer je kolumna tudi objavljena).

      Marko ti si car. Eden redkih novinarjev ki si upa popraviti napako, napako ki pa je nisi storil ti, pač pa nekdo drug.

    4. polona.jamnik ponedeljek, 18.01.2010 ob 14:32

      Skoraj tako kot GG, ki se je opravičil, a ne? JJ pa se še ni.

  47. tajkun ponedeljek, 18.01.2010 ob 18:15

    Ja tako je če še berete najbolj blesavega komentatorja v Dnevniku. Mislim,da ga držijo samo , da lahko rečejo, imamo tudi nasprotna mišljenja. Sicer pa škode itak ni nobene, berejo ga še samo beboti ala grof,dell,členkar no še par budal bi lahko našel pa se mi ne da.

    1. matej1111 ponedeljek, 18.01.2010 ob 18:59

      Najbolj srečen bi bil, če bi cela Slovenija razmišljala, kot komunajnari! :))))))))))))))))

    2. GROF THURN ponedeljek, 18.01.2010 ob 19:02

      Če tako mislijo so zgrešili datum rojstva. Bi se morali roditi leta 1918.

    3. GROF THURN ponedeljek, 18.01.2010 ob 19:03

      Citat:
      Ja tako je če še berete najbolj blesavega komentatorja v Dnevniku. Mislim,da ga držijo samo , da lahko rečejo, imamo tudi nasprotna mišljenja. Sicer pa škode itak ni nobene, berejo ga še samo beboti ala grof,dell,členkar no še par budal bi lahko našel pa se mi ne da.

      Osebno žališ Crnkovića. Kdo pa misliš da je izpadel bebo. Ti sam.!!

  48. tajkun ponedeljek, 18.01.2010 ob 19:09

    Spet vam moram odgovoriti, da se zabavam ko penite.Take, kot ste vi in crnko ne moreš žaliti, ste že sami ena velika žalost.Normalno pa je,da bebci kot ste tega ne boste priznali, kar pa ne spreminja dejstev.

  49. sara1776 sreda, 20.01.2010 ob 15:16

    Crnkovič je še eden redkih dobrih kolumnistov. S tem besedilom pa je zadel žebelj na glavo. Seveda bi lahko še tudi dodal, kaj je ta gospodičnica sploh predhodno pokazala, preden je postala ministrica.

    Prišla je v postlano službo (k Senici), ki ji je kot prjatelj, fant ali kar koli že podelil pozicijo moči v pisarni. Kot pravnica ni nikoli blestela, ne akademsko (ne poznam nobenega njenega pronicljivega znanstvenega ali strokovnega članka) ne pri praktičnih primerih. Za vse pa je poskrbel Senica.
    Ne želim analizirati njunega razmerja, a v nekem starem ameriškem filmu je padel izraz "sugar daddy". Na wikipediji je naslednja definicija tega pojma: "is a slang term for a rich man who offers money or gifts to a less rich younger person, usually female, in return for companionship or sexual favours" Niso moje besede, ampak te od wikipedije :)) In bravo Crnkovič.

  50. MAKA četrtek, 21.01.2010 ob 08:49

    xy odgovor vsem

    Ko berem raznorazne komentarje o KK in BB se sprašujem , kako neki ste videti vsi tisti, ki vam je tako enostavno očrniti kogarkoli ? Kako lepi ste ali grdi ste ? Pa kako hudobni ste ! Ja , da takole stresate zlobo na vse kar leze mimo vas ,ima Crnkovič že prav,že ve kdo ga bere .

    1. sara1776 četrtek, 21.01.2010 ob 11:43

      Maka
      tvoj komentar je Bull shit. Svojo slovensko ponižno olikanost si lahko vtakneš nekam. Gospodičnica KK in pa gospa BB sta hoteli imeti javne funkcije. S tem sta pristali na drobnogled javnosti. Če pa tega ne moreta prenesti, pa naj se ne greta politike. Čas je, da povemo tem ljudem, ki nas kobajagi predstavljajo, to kar so. In to je "gnoj". Mene ne Katarina Kresal, ne nihše drugi v tej državi in tisti, ki so jih poslali v EU (Cvikl, Rop) trenutno ne predstavlja in imam ves ta establishment za neligitimen. Zame niso nikakršna avtoriteta, ampak cenena, nekulturna, prostaška roparska banda. In podpiram vsakega, ki v Sloveniji davkov ne plačuje, ker ne gre za državo, ampak za bando organiziranega kriminala. Še mafija je bolj ugodna. Če že plačuješ zaščito, ti jo vsaj nudijo. V Sloveniji pa še pravne varnosti nimaš. Tako ta imam poln "ku...", da me kobajagi predstavlja neka "pupika", ki še ni pokazala nič.

Dodaj komentar

Za komentiranje morate biti prijavljeni.

Dnevnik.si