Janša, ki se je v Zagorju ob Savi udeležil slovesnosti ob odkritju kipa bivšemu predsedniku republike Janezu Drnovšku, je še poudaril, da je Žerjav postal minister za promet šele lani in da dobro dela. Žerjav je prvi minister za promet, "ki se je resno spopadel z močjo lobijev in monopolov, ki so doslej bistveno dražili izgradnjo slovenske avtocestne infrastrukture", je dejal.

"Žerjav je po mojem mnenju najboljši minister za promet, kar jih je Slovenija doslej imela," je še dejal Janša ter dodal, da neposredno zagotovo ni odgovoren za zaplete v zvezi s predorom Šentvid.

Minister za promet Radovan Žerjav je predsedniku vlade Janezu Janši ponudi odstop. Dejal je, da gre za osebno odločitev, kot jo zahteva politična higiena. Ivana Zidarja je pozval, naj se nemudoma osebno odzove na dogodke v šentviškem predoru. Vladi je odstop ponudila tudi uprava Darsa, ki prevzema del odgovornosti za to, da predor Šentvid ni v normalni uporabi. Če bo Janša Žerjavov odstop sprejel, bo to že drugi prometni minister v tem mandatu, ki bo resor zapustil predčasno.

"Uprava DARS v imenu investitorja izraža obžalovanje, da kljub velikim sredstvom, ki so bila vložena v projekt, predor Šentvid ni v normalni uporabi, za kar se tudi opravičujemo uporabnikom. Prav tako uprava prevzema del posredne odgovornosti za nastalo situacijo, saj se zavedamo, da danes ne štejejo obljube, ampak dejanski, oprijemljivi rezultati, ki pa v tem primeru niso doseženi, saj predor ni v normalni uporabi. Zato se v upravi DARS d.d. čutimo odgovorne, da Vladi Republike Slovenije ponudimo svoj odstop. Tako odločitev je uprava DARS d.d. sprejela danes, 8. avgusta 2008, ter o tem obvestila nadzorni svet družbe in ministra za promet," so zapisali v vrhu Darsa.

Zapisali še, da je bilo predvsem dokončanje šentviškega predora pred letošnjo turistično sezono ena izmed prioritet te uprave, zato so od izvajalca SCT d.d. v novembru 2007 dobili zagotovilo, da bo predor predan prometu do 1. julija 2007. "Predor je bil do obljubljenega roka tudi končan, žal pa ugotavljamo, da vsi sodelujoči v verigi izvedbe tega objekta, posebej pa to velja za izvajalca del, niso bili v celoti kos svoji nalogi."

Takoj po odprtju predora se je pokazalo, da protipožarna zaščita ni primerno nanesena. "Uprava Darsa od trenutka, ko je odpadel prvi omet, pravno-formalno in tudi dejansko ni imela drugih možnosti, kot da je od SCT-ja večkrat zahtevala, da zagotovi absolutno varen predor in da izvede potrebno sanacijo. Žal je uprava verjela izvajalčevi izjavi, da je nevaren omet odstranjen, ter na podlagi tega dovolila ponovno uporabo predora, kar pa je pripeljalo do ogrožanja varnosti prometa v predoru. Ravno tako do danes od izvajalca nismo prejeli niti vsebinskega niti terminskega načrta sanacije protipožarne zaščite."